Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Почти 42 млн. туристи посетили Хонконг през 2011 г.

Туризмът в Хонконг процъфтява, особено през последната година. Азиатската страна е била посетена през 2011 г. от 41,92 млн. туристи, което е с 16,4% повече в сравнение с 2010 г. Това показват данни на градския съвет по туризма, цитирани от ДПА.
Най-голяма заслуга за големия ръст има увеличението от 23,9% на туристите от континентален Китай, които са били над 28 милиона.
Посещенията от далечни региони са нараснали с 1,7% до 4,77 млн., докато броят на туристите от Южна Корея и Югоизточна Азия е скочил съответно с 14,7 на сто и 9,3%. Една от малкото страни, които отчитат спад при посещенията в Хонконг е Япония с 2,4% заради опустошителното земетресение и вълните цунами през март, отбелязва бордът по туризма.
Очакванията са приходите от туризма да надхвърлят 250 млрд. хонконгски долара (32,2 млрд. долара).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.