Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|С какво искате хората да ви познават?
Преди няколко месеца написах първия си пост за моя личен блог – така че хората да могат да прочетат какво мисля, да могат да достигнат до мислите ми директно. Но защо някой да прави това – едва ли е заради снимката ми, пише Рон Ашкинас за Harvard Business Review.
Всеки, който споделя информация в мрежата, независимо колко често, трябва да си зададе този въпрос. Ние сме отговорни за собствения си бранд. Ние имаме силата да определяме и контролираме репутацията си. Във всяка среда - от работното място до мрежата, хората правят избори и по този начин влияят на собствения си бранд.
Как управлявате личната си марка във всяка една от тези среди ще определи как другите гледат на вас и в крайна сметка ще оформи кариерата и живота ви. За да изградите образа си, първо се запитайте с какво искате да сте познати на хората, като какъв искате да ви знаят? Какво ви различава от останалите?
С други думи, какви умения, способности, знания и нагласи имате и как те ще накарат хората да искат да работят с вас или да ви бъдат приятели? Каква стойност може да създадете за другите като приятел, блогър, колега, съотборник, шеф или подчинен?
Дори и да ви изглеждат лесни на пръв поглед, тези въпроси са доста сложни за отговор. Успеете ли обаче, ще направите първата стъпка към изграждане на личната ви марка.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.