Сайтовете на повечето американски вестници станаха платени

Сайтовете на повечето американски вестници станаха платени

12 от 20-те най-големи американски вестници въведоха платен достъп до сайтовете си. При част от тях мярката вече е в сила, а останалите обявиха въвеждането й в най-скоро бъдеще, показаха данните на Paidcontent.org.

От челната тройка на най-големите вестници в САЩ безплатен остана сайтът само на един - на USA Today, който е на второ място в страната по тираж. Най-купуваното издание - The Wall Street Journal, стана и първото с платена електронна версия, въведена още през 1997 г. Третият по мащаб вестник - The New York Times - взима пари за достъп до онлайн съдържанието си от 2011 г.

Сега платени стават интернет версиите на общо няколкостотин американски публикации.

Доскоро практиката да се плаща за онлайн съдържание бе най-разпространена сред по-малките издания. Ситуацията обаче се промени, след като стана ясно, че след преминаването си на платен сайт, в. New York Times успя да привлече значителен брой онлайн абонати.

Само през последната година шест от най-големите американски вестници обявиха, че и те ще последват същата стратегия - това са The Los Angeles Times, The Washington Post, Chicago Tribune, Houston Chronicle, Philadelpia Inquirer и Orange County Register.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Времето: Жълт код за обилни валежи в 7 области
12 плажа в Гърция загубиха почетния си „син флаг“ заради лоша организация
158-годишна британска компания фалира заради слаба парола и тежък удар от хакери
След Франция и Великобритания: Канада планира да признае Палестина за държава през септември
Зам.-кметът по финансите и здревеопазването на София подава оставка
На днешната дата, 31 юли. Богородични Заговезни
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Microsoft се присъедини към Nvidia в клуба на компаниите с пазарна капитализация от над 4 трлн. долара