Самолетните билети – от черната дъска до мобилния телефон

Самолетните билети – от черната дъска до мобилния телефон

Продажбата на самолетен билет на пръв поглед става с едно натискане на бутона. Но, всъщност е доста сложен процес, зад който, скрити за потребителя, остават редица влияещи фактори, процедури и посредници. И независимо, че днес нещата се случват далеч по-лесно и неусетно, в общи линии моделът е същият, както и преди десетилетия – авиокомпании, глобални дистрибуционни системи, агенции и т.н. 

В миналото, да продадеш самолетен билет е било трудна задача. Агентите са били заобиколени от огромни черни дъски с написани върху тях десетки полети, разписания и наличности. Те трябвало да се ровят в километрични файлове, за да проверят има ли свободно място на желания от клиента полет. След това да се свържат обратно с него и, ако има късмет, да гозарадват с новината, че му е осигурено място заа полета. Ако не – играта започвала отначало.

Днес всичко това изглежда почти невероятно. Развитието на технологиите даде възможност всеки сам да търси, избира и резервира желания полет без да дори да излиза от дома си.

Нещо повече – където и да се намираме, можем просто да извадим телефона от джоба си и да се сдобием със самолетен билет за няколко минути, без дори да ни е нужен компютър. Как е възможно това?

Експертът в онлайн пътуванията – eSKY, следи отблизо поведението на пътуващите в продължение на 10 години. Според тях, независимо колко сложен е процесът по интеграция на необходимите технологии, самолетните билети трябва да са също толкова лесно достъпни за потребителя, колкото и всяка друга стока и услуга.

А анализите са недвусмислени – само за последната година мобилният трафик е нараснал с над 32%, а потреблението през мобилно устройство се е увеличило почти десетократно. Това довежда до необходимостта от разработването на специално мобилно приложение за самолетни билети, с помощта на което потребителите да могат да резервират полет, независимо от времето и мястото, на което се намират, в рамките на броени минути. Единственото необходимо е да имат смарт устройство и достъп до интернет. 

Приложението е уникално по рода си в България, тъй като комбинира полетите на над 650 редовни и нискотарифни авиокомпании по целия свят, предлагайки огромен избор от възможности. Резервацията е бърза, а самолетният билет пристига на електронната поща до 24 часа. Плащанията са защитени посредством най-модерните технологии за сигурност на онлайн транзакциите.

Така пътят на самолетните билети от черната дъска до мобилния телефон е вече изминат, а потребителите тепърва ще се радват на все по-широки възможности да организират пътуванията си само с помощта на мобилното си устройство, коментират от eSKY.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ