Софика Груп с 57% ръст на приходите

Софика Груп с 57% ръст на приходите

Най-голямата българска аутсорсинг компания Софика груп, отчете впечатляващ ръст от 57% на приходите от продажби за първото полугодие (януари-юни), в сравнение със същия период на 2010 г.

Спрямо второто полугодие на миналата година ръстът на компанията е 29% , като с най-голям принос за това са увеличените с 52% приходи от Контактния център на Софика Груп.

Резултатите до голяма степен се дължат и на разширяването на обхвата на работа с ключови клиенти, както и на сключването на нови стратегически договори. От началото на годината Софика Груп е добавила към портфолиото си нови услуги като денонощно обслужване на клиенти, първо ниво ИТ поддръжка на място при клиента и предоставяне на контактен център като услуга.

Компанията е единственият засега български участник в престижния европейски форум в аутсорсинг индустрията - Call Centre & Customer Management EXPO, който ще се проведе 11-12 октомври в Лондон. Годишно, изложението събира над 5000 участници, като близо 70% от тях идват с конкретна цел - да сключат сделки, а една четвърт от посетителите разполагат с инвестиционен бюджет надвишаващ 1 милион паунда.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Затвориха Шуменското плато, посетители подали сигнал за едър хищник от семейство котки
Цените в ресторантите и хотелите у нас - наполовина на средните за ЕС
ЕС и Великобритания ще проведат преговори с Иран, Тръмп си даде две седмици за решение относно конфликта в Близкия изток
Румен Спецов: Минералната вода у нас е поскъпнала с 40% за две седмици
Голяма аномалия: Космически кораб Starship се взриви по време на изпитания в Тексас
Левон Хампарцумян: Мерките на НАП срещу спекулата са психотерапия
Достъпността на жилищата у нас продължава да спада
Половината от гърците нямат пари за почивка, показва проучване