Софика Груп с 57% ръст на приходите

Софика Груп с 57% ръст на приходите

Най-голямата българска аутсорсинг компания Софика груп, отчете впечатляващ ръст от 57% на приходите от продажби за първото полугодие (януари-юни), в сравнение със същия период на 2010 г.

Спрямо второто полугодие на миналата година ръстът на компанията е 29% , като с най-голям принос за това са увеличените с 52% приходи от Контактния център на Софика Груп.

Резултатите до голяма степен се дължат и на разширяването на обхвата на работа с ключови клиенти, както и на сключването на нови стратегически договори. От началото на годината Софика Груп е добавила към портфолиото си нови услуги като денонощно обслужване на клиенти, първо ниво ИТ поддръжка на място при клиента и предоставяне на контактен център като услуга.

Компанията е единственият засега български участник в престижния европейски форум в аутсорсинг индустрията - Call Centre & Customer Management EXPO, който ще се проведе 11-12 октомври в Лондон. Годишно, изложението събира над 5000 участници, като близо 70% от тях идват с конкретна цел - да сключат сделки, а една четвърт от посетителите разполагат с инвестиционен бюджет надвишаващ 1 милион паунда.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ