Стартира 11 конкурс „PR Приз“

Стартира 11 конкурс „PR Приз“

Стартира 11 конкурс „PR Приз“

Началото на 11 поред конкурс в сферата на връзки с обществеността „PR Приз“ беше обявено днес на специална пресконференция. Темата на фестивала e NewPRgeneration или какъв е правилният път за успешното взаимодействие на бизнеса с образователните институции. Гост лектори ще бъдат представители на PR бизнеса, академичните среди и практици с дългогодишен опит, както и представители на новото поколение PR специалисти.

Както всяка година, така и тази в конкурса PR Приз 2011 ще могат да участват PR агенции и отдели на търговски компании, медии, държавни институции, правителствени и неправителствени организации, реализирали различни проекти през 2010 г.

Категориите в конкурса тази година са 11:

- „Корпоративна PR кампания“;

- „Общественозначима PR кампания на организация от бизнес сектора“;

- „Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор“;

- „PR проект в публичния сектор“;

- „PR проект за вътрешни комуникации“;

- „PR проект за продукт или услуга“;

- „Специално събитие“;

- „PR проект на медиа“;

- „Кризисен PR и управление на комуникационни проблеми“;

- „Имиджмейкинг“ ;

- „Политически PR“.

Освен тях ще има и още 3 специални награди. Първата е традиционна вече за конкурса “PR на студентски проект”. Останалите две са „Клиентската награда за PR агенция“, която цели да покаже удовлетвореността на корпоративния сектор от работата на агенциите и M-Tel PR Challenge Contest, в която PR специалисти ще се борят за реален проект на M-Teл в сектора на публичните комуникации.

Съгласно регламента на конкурса, оценяването на проектите отново ще премине през два етапа – набиране на разработки и номиниране на най-добрите за второ класиране. Между тези два етапа традиционно ще се проведе публично представяне на номинираните за участие във втория етап.

Фестивалът ще се проведе от 14 до 19 май. Проекти за участие в конкурса ще се приемат до 15 април.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ