Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Тайни от кухнята на ИКЕА
Животът вкъщи, уютът и семейството винаги са били вдъхновението на легендарната марка ИКЕА.
Компанията работи по свой календар, който отмерва времето в каталожни години – от септември, до септември.
Винаги, в първите дни на месеца, вододел между лятото и есента, шведската марка отбелязва началото на своята Нова година с издаването на актуален каталог, който отдавна се е превърнал в събитие за почитателите й. Който познава и следи марката знае, че това не са просто картинки с текст, описващ продуктите, а малък роман с много сюжетни линии за живота вкъщи.
Тази година каталогът на ИКЕА е посветен на живота във и около кухнята и от днес, официално е в разпространение. Изданен е в колосалния тираж от 219 млн. копия за 49 пазара. 470 хил. копия от тях са за България, където марката отчита значителни ръстове за току-що отминалата каталожна година - 0% ръст на продажбите в сравнение с предходната каталожна година, 27% увеличение на посетителите и 13% на клиентите, както и 78,3 млн. лв. общ оборот. Освен това може да бъде разгледан и онлайн.
Както винаги, той служи на идеята да предаде на своите читатели познанията на ИКЕА за обзавеждане на дома с ценни съвети как малките идеи могат да улеснят значително ежедневието ни.
Не е лесно да създадеш универсални, но практични решения за вкусове и предпочитания в толкова много държави. Как го правят в ИКЕА?
Първо, правят домашни посещения, за да видят отблизо от какво още имат нужда хората, за да бъде животът им още по-улеснен и комфортен.
Редовно извършват и проучвания от които черпят насоки за бъдещите си колекции.
Така например актуални данни от традиционното за ИКЕА изследване Life at home сочат, че 36% от хората по света никога не се хранят в кухнята или трапезарията през седмицата. И веднага, в новия каталог се появяват решения как масичката за лаптоп да се трансформира в удобна алтернатива за вечеря или закуска пред телевизора.
Друга любопитна цифра от това проучване е, че все повече стават хората, увлечени в отглеждане на цветя, билки, дори и зеленчуци. А най-много от тях – 39% използват като домашна градина балкона си. Затова и новият каталог е пълен с идеи и решения в полза на градското растениевъдство.
Повече можете да разгледате ТУК.
А клипът, който следва, ще ви отведе право в кухнята на създаването на каталог ИКЕА 2016.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.