Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Три стъпки към успешния дизайн
Има хиляди начини да се провалите в дизайна. Добрият дизайн обаче може да промени успеха на компанията от „задоволителен” до „отличен 6”, смята специалистът от Harvard Business Review Сохраб Восуги.
„Светът на бизнеса има истинска любовна връзка с дизайна, но много малко компании го правят добре. Ако започвате да градите корпоративния си дизайн, следвайте тези три основни съвета”, казва Восуги.
1. Не правете дизайн за всички. Дизайнът е успешен, когато служи като отличителна черта. Едно Ферари, макар и прекрасно на вид, не е за всеки. Както и един миниван. Много точно преценете за кого правите дизайна и защо.
2. Не се опитвайте да бъдете Apple. Добрият дизайн трябва да е в синхрон с целите и ценностите на компанията ви. Повечето фирми не могат да предложат качеството на Apple, защото нямат културата и ресурсите, за да го поддържат. Затова осъзнайте ограниченията на собствената си фирма и не се изхвърляйте със суперавангарден дизайн.
3. Не гледайте на дизайна като на екстра. Той не е просто панделки и корделки, с които разхубавявате продукта. Повечето компании трябва да се трансформират, за да внедрят дизайна в себе си и себе си в дизайна. Бъдете готови за промяна.
Съветите са адаптирани от Harvard Business Review.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.