Три стъпки към успешния дизайн

Три стъпки към успешния дизайн

Има хиляди начини да се провалите в дизайна. Добрият дизайн обаче може да промени успеха на компанията от „задоволителен” до „отличен 6”, смята специалистът от Harvard Business Review Сохраб Восуги.

„Светът на бизнеса има истинска любовна връзка с дизайна, но много малко компании го правят добре. Ако започвате да градите корпоративния си дизайн, следвайте тези три основни съвета”, казва Восуги.

1. Не правете дизайн за всички. Дизайнът е успешен, когато служи като отличителна черта. Едно Ферари, макар и прекрасно на вид, не е за всеки. Както и един миниван. Много точно преценете за кого правите дизайна и защо.

2. Не се опитвайте да бъдете Apple. Добрият дизайн трябва да е в синхрон с целите и ценностите на компанията ви. Повечето фирми не могат да предложат качеството на Apple, защото нямат културата и ресурсите, за да го поддържат. Затова осъзнайте ограниченията на собствената си фирма и не се изхвърляйте със суперавангарден дизайн.

3. Не гледайте на дизайна като на екстра. Той не е просто панделки и корделки, с които разхубавявате продукта. Повечето компании трябва да се трансформират, за да внедрят дизайна в себе си и себе си в дизайна. Бъдете готови за промяна.

Съветите са адаптирани от Harvard Business Review.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете