Три стъпки към успешния дизайн

Три стъпки към успешния дизайн

Има хиляди начини да се провалите в дизайна. Добрият дизайн обаче може да промени успеха на компанията от „задоволителен” до „отличен 6”, смята специалистът от Harvard Business Review Сохраб Восуги.

„Светът на бизнеса има истинска любовна връзка с дизайна, но много малко компании го правят добре. Ако започвате да градите корпоративния си дизайн, следвайте тези три основни съвета”, казва Восуги.

1. Не правете дизайн за всички. Дизайнът е успешен, когато служи като отличителна черта. Едно Ферари, макар и прекрасно на вид, не е за всеки. Както и един миниван. Много точно преценете за кого правите дизайна и защо.

2. Не се опитвайте да бъдете Apple. Добрият дизайн трябва да е в синхрон с целите и ценностите на компанията ви. Повечето фирми не могат да предложат качеството на Apple, защото нямат културата и ресурсите, за да го поддържат. Затова осъзнайте ограниченията на собствената си фирма и не се изхвърляйте със суперавангарден дизайн.

3. Не гледайте на дизайна като на екстра. Той не е просто панделки и корделки, с които разхубавявате продукта. Повечето компании трябва да се трансформират, за да внедрят дизайна в себе си и себе си в дизайна. Бъдете готови за промяна.

Съветите са адаптирани от Harvard Business Review.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Великобритания започва мащабна акция срещу организаторите на нелегална миграция в страната
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник