Тръгна първата виртуална банка у нас

Тръгна първата виртуална банка у нас

"Създадохме първата в България виртуална банка и така се сбъдна още една мечта – моя и на хората, които повече от година работят по този проект. Надяваме се, че по този начин нашите клиенти ще работят по-бързо и по-лесно". Това заяви председателят на Надзорния съвет на Българо-американската кредитна банка (БАКБ) Цветелина Бориславова при представянето на първата виртуална банка в България.

Банката заявява желание за развиване на зеления бизнес, а работата във виртуалната среда може да намали материалите, които се използват, както и времето и горивото, които са необходими за придвижването до офиса за банката, допълни тя.

От БАКБ се надяват да помогнат на частните клиенти и на фирмите да работят по-бързо, лесно и удобно, както и това да може да се случва по всяко време и независимо къде се намират.

Концепцията за виртуалните банки е позната в Европа и по света, но за България това е един нов модел на банкиране. Най-важният елемент при нея е това, че клиентът сам може да решава кога, откъде и как да управлява финансите си, както и да заявява и използва услугите на банката и да получава информация. Всеки, който желае да използва виртуалната банка, е нужно да притежава електронен подпис. Така се създава нова среда за управление на финансите, а чрез различните канали за комуникация, клиентите могат да бъдат в постоянна връзка с банката.

„Не искаме да набираме само клиенти, а да имаме наши привърженици", каза директорът на Виртуалната банка и картовите плащания на БАКБ Славка Вълкова, цитирана от БГНЕС. Според нея дистанционните канали за управление позволяват разширяване на предлаганите продукти и услуги. Преимуществото на виртуалната банка е, че човек може да стане клиент и без да посещава офисите на банката, а дебитните карти се заявяват онлайн и се получават по куриер до 5 работни дни.

Към виртуалните банкиране са добавени и приложения за мобилен телефон, а чрез дистанционните канали всеки едни може да избере начина, по който иска да работи с виртуалната банка. Друга допълнителна функционалност е целевото спестяване. То дава възможност да определяне на начина на спестяване. Има и меню, в което клиентът може да прави анализ на своите разходи.

Клиентът също така може да даде нареждане в свободен текст до банката и да го подпише с електронния си подпис.

Виртуалната банка разполага и със система за управление на отношенията между клиента и банката – да прави анализ на нуждите на клиента, както и да се наблюдава историята на общуването, а всички документи се съхраняват в дигитален сейф. По този начин се акцентира върху индивидуалната работа с всеки един клиент.

Платформата на онлайн банката можете да разгледате ТУК.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС