Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Търговските вериги минават в настъпление
Над 50 процента от европейските търговски вериги планират да открият по над 10 магазина в зоната на EMEA (Европа, Близкият изток и Африка) до края на следващата година. Това сочат данните от годишното изследване на компанията CB Richard Ellis (CBRE), което е обхванало 212 водещи компании в този сектор.
За сравнение, миналата година разширяване на бизнеса си са планирали под 50% от търговските вериги и то с двойно по-малко обекти от заяваваните към настоящия момент в допитването.
Германия е страната, в която планират да се развиват най-голяма част от търговските компании – 41% от участниците в анкетата я посочват като най-желана за инвестиции и разрастване на бизнеса им.
След нея са Полша и Франция с 33%, а на четвърто място е Италия от която са заинтересувани 30% от търговските вериги. На пето място е Великобритания с 29%, а шеста е Русия с 28%. Редом с нея е Чехия, също с 28%, а в челната десятка още са Испания (27%), Австрия (27 %) и Белгия (25%).
В допитването общо са посочени 38 държави, в които големите търговски мрежи планират да се развиват през 2011 г.
41% от търговците възнамеряват да атакуват поне един нов пазар в Централна Европа, а други 39% - нова територия в Южна Европа
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.