Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Хюлет Пакард избра България за първия си клиентски център в Европа
Първият за Хюлет Пакард (HP) в Европа клиентски център за отдалечено предоставяне на технологични услуги бе открит официално днес в София. Новото стратегическо звено на компанията е създадено за предоставяне на отдалечени технологични услуги специално за клиентите на HP в Германия от висококвалифицирани български експерти.
“Центърът разширява възможностите на Хюлет Пакард да подпомага компаниите в Германия да се развиват и да стават все по-иновативни”, посочи Майкъл Еберхардт, вицепрезидент на НР за Германия.
Новият клиентски център-Германия ще обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейности в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите.
Разположен е на три етажа като всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта, а капацитетът му е от 800 работни места.
„Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя с всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност”, заяви служебният министър на икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев, който заедно със столичния кмет Йорданка Фандъкова откри новия център
„Клиентският център създава изключително благоприятна среда за тясно сътрудничество и комбинация на ресурси, които дават възможност на НР екипите да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите”, заяви г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в страната ни.
Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България. Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.