Хюлет Пакард избра България за първия си клиентски център в Европа

Хюлет Пакард избра България за първия си клиентски център в Европа

Първият за Хюлет Пакард (HP) в Европа клиентски център за отдалечено предоставяне на технологични услуги бе открит официално днес в София. Новото стратегическо звено на компанията е създадено за предоставяне на отдалечени технологични услуги специално за клиентите на HP в Германия от висококвалифицирани български експерти.

“Центърът разширява възможностите на Хюлет Пакард да подпомага компаниите в Германия да се развиват и да стават все по-иновативни”, посочи Майкъл Еберхардт, вицепрезидент на НР за Германия.

Новият клиентски център-Германия ще обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейности в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите.

Разположен е на три етажа като всеки един от тях е проектиран и посветен на едни от най-големите постижения на Германия в областта на индустрията, науката и спорта, а капацитетът му е от 800 работни места.

„Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя с всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност”, заяви служебният министър на икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев, който заедно със столичния кмет Йорданка Фандъкова откри новия център

 „Клиентският център създава изключително благоприятна среда за тясно сътрудничество и комбинация на ресурси, които дават възможност на НР екипите да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите”, заяви г-н Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в страната ни.

 Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България. Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ