Шеф на рекламна агенция раздели печалба със служителите си

Шеф на рекламна агенция раздели печалба със служителите си

Често се случва така: дадена рекламна агенция постига успех и е наградена, собствениците й забогатяват, продават компанията, а служителите ... те започват да работят за нов шеф.

Това обаче не е историята на американската агенция за дигитална реклама New Media Strategies, разказва AdvertisingAge.

През 2007 г. агенцията е придобита от компанията Meridith. Когато сделката е сключена, изпълнителният й директор Пит Снайдер и останалите й основатели решават да направят  нещо различно. Всеки от шефовете отделя част от парите, които получава при сливането, „за да наградят служителите, които се мотаят наоколо”. Те събират парите си за награди накуп и ги инвестират в акции и облигации.

Инвестициите им постепенно нарастват. Три години по-късно общата сума възлиза на 2.5 млн. долара. Това означава, че 30-те работници, останали от 50-те в агенцията през 2007 г., ще бъдат поощрени с доста голяма сума.

В знак на това, че са били лоялни и всеотдайни в работата си, всеки от тях тази седмица ще получи чек, чиято стойност по неофициална информация варира между 80 и 105 хил. долара.

Пит Снайдер не би обявил каква премия ще получат служителите му, но във връзка с възнагражденията им отбелязва „Ето как става обикновено: компанията се продава, собствениците й забогатяват и служителите й са прецакани. Искам да направя нещо наистина различно.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Мащабна криза: Техеран предупреждава за пълна липса на вода през октомври
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Времето: Горещо, на отделни места в Югозападна България ще превали
САЩ и Китай удължиха крайния срок на търговското примирие, за да избегнат повишаване на митата