Що е то зелен маркетинг

Що е то зелен маркетинг

В масовите представи ефикасността се асоциира с производствения процес, пише WomenEntrepreneur.com. Да се постига повече с по-малко не е нова концепция. Особено сега.

Използването на повече ресурси без генериране на големи количества боклук вече е утвърдена практика на редица компании.

Christie Communications например, която се занимава с комуникации и маркетинг, включи процесите за производствена ефективност в маркетинга. Създателката и изпълнителен директор на компанията, Гилиан Кристи разработи собствена концепция за „органичен” маркетинг: метод, който открива кое е точното съобщение, необходимо, за да се демонстрира продуктът или услугата на клиента и как това съобщение да се изпрати с възможно най-малък разход на опаковъчни ресурси.

Тя залага не на рекламния, а на образователния подход. Когато работи с компания, произвеждаща чай от естествени материали, тя опитва да общува с клиентите на компанията така, че да ги убеди в здравословния ефект на напитката. Идеята й е максимално да се разпространява каузата на екологичното съдържание от името на конкретната фирма, така че марката да се популяризира и същевременно клиентите да се осведомят и образоват за „зелените” качества на продукта или опаковката му.

Кристи дава 5 съвета за по-ефективен „зелен” маркетинг:

1. Преразгледайте аудиторията на компанията си. Вижте коя част от нея може да се редуцира и кои канали са безсмислени и могат да се прекратят.

2. Придържайте се към простичките неща. Сложните, тежки кампании могат да се окажат неразбираеми за много хора, а все пак целта е те да се образоват екологично. „Не се правете на умни”, казва тя. „Просто общувайте.”

3. Комбинирайте платформи. Интегрирайте „зеленото” си социално послание върху опаковките на произведените в компанията ви продукти.

4. Ревизирайте пакетирането и вида на материалите. Някои продукти могат да се поставят в удобни, по-малки торбички и кутии, в които не остава незаето пространство.

5. Бъдете честни в съобщенията си във връзка с екологията. Комуникирайте искрени, верни неща. Първо разкажете честно за плана за по-„зелени” стоки и услуги на служителите си, а след това във външната среда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела