Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Що е то зелен маркетинг
 
                      В масовите представи ефикасността се асоциира с производствения процес, пише WomenEntrepreneur.com. Да се постига повече с по-малко не е нова концепция. Особено сега.
Използването на повече ресурси без генериране на големи количества боклук вече е утвърдена практика на редица компании.
Christie Communications например, която се занимава с комуникации и маркетинг, включи процесите за производствена ефективност в маркетинга. Създателката и изпълнителен директор на компанията, Гилиан Кристи разработи собствена концепция за „органичен” маркетинг: метод, който открива кое е точното съобщение, необходимо, за да се демонстрира продуктът или услугата на клиента и как това съобщение да се изпрати с възможно най-малък разход на опаковъчни ресурси.
Тя залага не на рекламния, а на образователния подход. Когато работи с компания, произвеждаща чай от естествени материали, тя опитва да общува с клиентите на компанията така, че да ги убеди в здравословния ефект на напитката. Идеята й е максимално да се разпространява каузата на екологичното съдържание от името на конкретната фирма, така че марката да се популяризира и същевременно клиентите да се осведомят и образоват за „зелените” качества на продукта или опаковката му.
Кристи дава 5 съвета за по-ефективен „зелен” маркетинг:
1. Преразгледайте аудиторията на компанията си. Вижте коя част от нея може да се редуцира и кои канали са безсмислени и могат да се прекратят.
2. Придържайте се към простичките неща. Сложните, тежки кампании могат да се окажат неразбираеми за много хора, а все пак целта е те да се образоват екологично. „Не се правете на умни”, казва тя. „Просто общувайте.”
3. Комбинирайте платформи. Интегрирайте „зеленото” си социално послание върху опаковките на произведените в компанията ви продукти.
4. Ревизирайте пакетирането и вида на материалите. Някои продукти могат да се поставят в удобни, по-малки торбички и кутии, в които не остава незаето пространство.
5. Бъдете честни в съобщенията си във връзка с екологията. Комуникирайте искрени, верни неща. Първо разкажете честно за плана за по-„зелени” стоки и услуги на служителите си, а след това във външната среда.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.