bTV и радио N-JOY поставят началото на "Зелената седмица"

bTV и радио N-JOY поставят началото на Зелената седмица

Двоен рожден ден  - на bTV Media Group, която на 1 юни стана 23 години и на радио N-JОY, част от медийната група, което на същата дата отбеляза 17-годишнина е поводът за нова ESG инициатива на медийната група „Зелената седмица“ – кампания за ограничаване на негативните климатични въздействия върху околната среда.

Под мотото „Отговорни към природата заедно“, в рамките на една седмица - от 5 до 10 юни, служителите на компанията ще отправят екологични послания към българската аудитория. Те ще събират и предават за рециклиране стари електронни устройства, ще ограничават вредните въглеродни емисии чрез използване на градски или електрически транспорт, ще вдъхват нов живот на употребявани дрехи и ще споделят идеи за отговорно консумиране на храна.

На 9 юни ще се проведе заключителното събитие в „Зелената седмица“ - национална среща на партньорите на „Да изчистим България заедно“, с което ще се постави началото на най-мащабната доброволческа инициатива в България през 2023 г.

Общо над 3,350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния се включват в „Зелената седмица“ и ще дадат своя личен пример за устойчив начин на живот пред 50-милионна телевизионна, радио и дигитална аудитория.

“Вълнуваме се да отбележим годишнината на bTV и радио N-JОY. През 2023 г. продължаваме да печелим високо зрителско доверие, както по отношение на информационното и публицистично съдържание, така и за нашите дигитални и радио платформи. Целта ни винаги е била да предлагаме богато развлекателно съдържание, чудесни шоу програми и качествена журналистика. Благодаря на всички наши служители и партньори за приноса към успешното развитие на нашия медиен бизнес. И на зрителите, които избират bTV“, заявява Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

В последния месец bTV Media Group получи редица отличия за своята социално-отговорна програма и качествена журналистика. Групата въведе първа у нас зелени практики за създаване на телевизионна продукция (т. нар. грийн филминг), както и налага успешно иновации като системата за интерактивност на съдържанието с телевизионния зрител Holler. Най-важна е оценката на аудиторията в България – през пролетния телевизионен сезон bTV отчита по-висок аудиторен дял и по-висок среден брой зрители в новинарските и публицистични блокове и предавания, спрямо конкурентната телевизия (All, 4+, източник GARB).

От началото на годината уникалните потребители на всички дигитални платформи в портфолиото на bTV Media Group са нараснали с 19%. Броят на прегледаните страници на всички сайтове взети заедно, също бележи ръст от 29% от началото на календарната година (данни Gemius). 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Цитат на деня
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон