bTV и радио N-JOY поставят началото на "Зелената седмица"

bTV и радио N-JOY поставят началото на Зелената седмица

bTV и радио N-JOY поставят началото на "Зелената седмица"

Двоен рожден ден  - на bTV Media Group, която на 1 юни стана 23 години и на радио N-JОY, част от медийната група, което на същата дата отбеляза 17-годишнина е поводът за нова ESG инициатива на медийната група „Зелената седмица“ – кампания за ограничаване на негативните климатични въздействия върху околната среда.

Под мотото „Отговорни към природата заедно“, в рамките на една седмица - от 5 до 10 юни, служителите на компанията ще отправят екологични послания към българската аудитория. Те ще събират и предават за рециклиране стари електронни устройства, ще ограничават вредните въглеродни емисии чрез използване на градски или електрически транспорт, ще вдъхват нов живот на употребявани дрехи и ще споделят идеи за отговорно консумиране на храна.

На 9 юни ще се проведе заключителното събитие в „Зелената седмица“ - национална среща на партньорите на „Да изчистим България заедно“, с което ще се постави началото на най-мащабната доброволческа инициатива в България през 2023 г.

Общо над 3,350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния се включват в „Зелената седмица“ и ще дадат своя личен пример за устойчив начин на живот пред 50-милионна телевизионна, радио и дигитална аудитория.

“Вълнуваме се да отбележим годишнината на bTV и радио N-JОY. През 2023 г. продължаваме да печелим високо зрителско доверие, както по отношение на информационното и публицистично съдържание, така и за нашите дигитални и радио платформи. Целта ни винаги е била да предлагаме богато развлекателно съдържание, чудесни шоу програми и качествена журналистика. Благодаря на всички наши служители и партньори за приноса към успешното развитие на нашия медиен бизнес. И на зрителите, които избират bTV“, заявява Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

В последния месец bTV Media Group получи редица отличия за своята социално-отговорна програма и качествена журналистика. Групата въведе първа у нас зелени практики за създаване на телевизионна продукция (т. нар. грийн филминг), както и налага успешно иновации като системата за интерактивност на съдържанието с телевизионния зрител Holler. Най-важна е оценката на аудиторията в България – през пролетния телевизионен сезон bTV отчита по-висок аудиторен дял и по-висок среден брой зрители в новинарските и публицистични блокове и предавания, спрямо конкурентната телевизия (All, 4+, източник GARB).

От началото на годината уникалните потребители на всички дигитални платформи в портфолиото на bTV Media Group са нараснали с 19%. Броят на прегледаните страници на всички сайтове взети заедно, също бележи ръст от 29% от началото на календарната година (данни Gemius). 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ