IAB България избра нов Управителен съвет с председател Илияна Захариева

IAB България избра нов Управителен съвет с председател Илияна Захариева

IAB България избра нов Управителен съвет с председател Илияна Захариева

Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, беше избрана за председател на Управителния съвет на IAB България, а Мариан Найденов, изпълнителен директор на Prodesign, за зам.-председател. В качеството си на председател Илияна ще има задачата да управлява българския клон на най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели отговорни за дигиталния бизнес. Тя поема поста от Димитър Денев, директор „Маркетинг и комуникации“ в Банка ДСК.

Илияна Захариева има над 20 години опит в областта на комуникациите и маркетинга, а през последните 10 е директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България. Тя отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите.

„Щастлива съм от гласуваното ми доверие да поема председателския пост на IAB България от Димитър Денев. С новия управителен съвет поемаме отговорността да следваме мисията на организацията и да продължим да работим за развитието на дигиталния маркетингов пазар в България.", заяви Илияна Захариева по повод избора ѝ.

По думите ѝ основна цел за организацията става това тя да бъде превърната в дигитален хъб за България, който да предоставя на специалистите достъп до ресурси, чрез които да бъдат развивани талантите в сферата, а работата им да бъде обогатявана с надеждни данни. "Ще се фокусираме върху това да привличаме нови членове и да надградим прилагането на добрите практики и иновации в индустрията. Освен това ще продължим работим в посока увеличаване на дела на локалните инвестиции, чрез осигуряване на достъп до нови пазари и клиенти, както и оказване на регулаторна подкрепа за членовете на IAB България.“, каза Илияна Захариева.

Като свой приоритет в качеството ѝ на председател на IAB тя определи въвеждането на единна за целия пазар дигитална метрика, която да дава информация в реално време за поведението на потребителите, за рекламните инвестиции, за ключови тенденции и ефективността на дигиталната реклама.

По време на проведеното общо събрание на организацията бе избран и новият Управителен съвет в състав Добрин Йорданов, Business Operations Manager в Кока-Кола България, отговарящ за представянето на брандовете в портфолиото на компанията в България; Станимир Въгленов, директор „Онлайн издания и проекти“ в „168 часа“, който притежава дългогодишен журналистически и маркетингов опит; Сибина Григорова, управляващ редактор на „Булевард България“ и доказал се в българската медийна среда журналист; Йоана Панчева, изпълнителен директор на guts&brainsDDB и експерт с 15 годишен опит в индустрията; и Десислава Олованова, изпълнителен директор на McCann Sofia през последните повече от 7 години.

Новият управителен съвет ще работи в сътрудничество с останалите браншови организации и ще се грижи за спазването на световните стандарти на IAB Bulgaria, за да затвърди резултатите постигнати до момента и да надгради постиженията в развитието на интерактивния маркетинг в България. Организацията и нейното ръководство имат за цел да защитават интересите на бранша и да създават благоприятна среда за всички участници, което да доведе и до икономически просперитет за страната.

Боряна Великова, изпълнителен директор на IAB България, пожела на новия Управителен съвет ентусиазъм и добри идеи за бъдещето на организацията и изрази увереност, че наличието на представители на медиите, рекламата и бизнеса в управлението ѝ ще доведе до оптимални резултати и постигнати цели.

Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ