Publicis MARC преобразява бранд визията на хляба „Бонус”

 Publicis MARC преобразява бранд визията на хляба „Бонус”

Пълна метаморфоза ще претърпи новата бранд визия на добре познатия хляб „Бонус”. От есента, тя ще се трансформира в провокативна, свежа и секси. Как ще стане това?

С помощта на Publicis MARC, чиято идея за нова бранд идентичност спечели силно оспорвана надпревара в открит конкурс за creative, организиран от екипа на „Крум Геров”, собственик на марката. Идейни консултанти в избора как да изглежда новият хляб, бяха специалистите от сп. Sign Café.

„Изборът беше много труден, всички участници са се постарали изключително много, но ние и нашето жури, разпознаваме продукта си най-ясно в идейната концепция на Publicis”, заяви беше Кремена Георгиева, PR Manager на марката „Бонус”.

Publicis MARC е една от трите най-големи световните рекламни агенции. У нас агенцията работи за клиенти като „Загорка”, OMV, Чио чипс, Банка ДСК.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
Скритите причини за загубените продажби
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
На днешната дата, 4 октомври. Рождениците днес