Publicis MARC преобразява бранд визията на хляба „Бонус”
Пълна метаморфоза ще претърпи новата бранд визия на добре познатия хляб „Бонус”. От есента, тя ще се трансформира в провокативна, свежа и секси. Как ще стане това?
С помощта на Publicis MARC, чиято идея за нова бранд идентичност спечели силно оспорвана надпревара в открит конкурс за creative, организиран от екипа на „Крум Геров”, собственик на марката. Идейни консултанти в избора как да изглежда новият хляб, бяха специалистите от сп. Sign Café.
„Изборът беше много труден, всички участници са се постарали изключително много, но ние и нашето жури, разпознаваме продукта си най-ясно в идейната концепция на Publicis”, заяви беше Кремена Георгиева, PR Manager на марката „Бонус”.
Publicis MARC е една от трите най-големи световните рекламни агенции. У нас агенцията работи за клиенти като „Загорка”, OMV, Чио чипс, Банка ДСК.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.