Стартира новото издание на глобалната промоционална програма Superbrands за България

Стартира новото издание на глобалната промоционална програма Superbrands за България

Стартира новото издание на глобалната промоционална програма Superbrands за България

Глобалната организация Superbrands стартира новото издание на едноименната промоционална програма за нашата страна Superbrands Bulgaria 2024/2025. Най- забележимите марки от различни сектори на потребителския сегмент на националния пазар ще бъдат във фокуса на водещи експерти по маркетинг и брандинг, които ще дадат своята независима оценка за тяхното представяне на пазара, следвайки уникалната методология на организацията. Потребителите също могат да гласуват онлайн за своите фаворити тук. Това дава възможност общественото мнение да се разгледа успоредно с това на експертите. Гласуването може да се направи тук

Участниците в потребителския вот ще могат да се включат и в томболата за супер наградите, предоставени от партньорите на Superbrands :

  • Три броя ваучера за пазаруване в Kaufland, всеки един на стойност 100 лева
  • Уикенд за двама в луксозния Hyatt Regency Pravets Resort
  •  Таблет Lenovo
  •  Ваучер на стойност 200 лв. в ADOR Restaurant на лукзозния Intercontinental Hotels & Resorts Sofia
  • Смартфон Realme C51

Качество, надеждност и различие са трите основни критерия, от които се ръководи професионалният и потребителският вот, както и от установената дефиниция на организацията : Superbrands е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Партньор в проучването е водещият институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Глобалната организация Superbrands предоставя правото на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България, както и да използват официалния символ на Superbrands в своите интегрирани маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.

Изданията Superbrands са своеобразна енциклопедия на най-забележителните търговски марки, известни в десетки страни по света като Библията на брандинга. Те имат широка читателска аудитория, ползват се с авторитет и доверие сред деловите кръгове, ключовите публики и потребителите, защото дават отлична представа за лидерите на националния пазар и за неговото развитие. Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред настоящи и потенциални клиенти, партньори, инвеститори, средства за масова информация. Компаниите активно използват книгите, за да демонстрират историята и съвременните достижения на своите брандове, те са ценен корпоративен подарък за клиенти, партньори, журналисти и инвеститори.

Финалът на всеки проект е престижен Tribute Event -тържествена церемония по награждаването на най-силните марки на националния пазар и премиера на изданието. Събитието събира десетки мениджъри и екипи на водещи компании, експерти от сферата на маркетинга и публичните комуниuации, както и представители на националните медии, които отразяват това значимо бизнес събитие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ