Vivacom: Заповедта на КЗП е за несъществуваща вече услуга

Vivacom: Заповедта на КЗП е за несъществуваща вече услуга

Във връзка с публикувана заповед на Комисията за защита на потребителите (КЗП) за заблуждаваща реклама на една от услугите й, Vivacom излезе със следното становище:

„Проверката и съответно заповедта на КЗП са по повод условията на тарифен план „Traffic 2.5 GВ”, който компанията вече не предлага. Той включва предплатен обем данни, след изчерпването на който трафикът се тарифира по стандартни цени на VIVACOM.

В момента VIVACOM не предлага тарифни планове за мобилен интернет, при които абонатите да трябва да плащат допълнително за изразходвания интернет след включените мегабайти на  максимална скорост.

Плановете Traffic Unlimited предоставят неограничено количество включени MB за целия период на договора - обемът на потреблението не се ограничава и не се заплаща.

Ограничение има единствено на включените данни, които потребителят ползва на максимална скорост, които в зависимост от пакета са от 500 MB  до 15 GB. След изчерпването им, скоростта намалява на 128 Kbps, но потребителят не заплаща нищо над стойността на пакета, който е заявил.

След надхвърлянето на лимита НЕ ЗАПОЧВА таксуване на МВ – за цената на пакета потребителят получава определено количество MB на максимална скорост и неограничено количество данни на скорост 128 Kbps след изчерпването им.

Предполагаме, че при изготвянето на заключението и заповедта на КЗП е допусната фактическа грешка, като е посочен актуалният тарифен план „Traffic Unlimited”. Предвид горното, издадената заповед на КЗП реално се изпълнява от страна на VIVACOM, като условията на двата различни типа планове са точно обявени”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Google стартира Gemini 3 с директна интеграция в търсачката