Български книги тръгват към Европа

Български книги тръгват към културните центрове на нашата страна в Европа, инициативата на българския офис на DPD, водеща международна куриерска компания.
Тя е част от кампанията "DPD доставя българската култура в Европа", която се провежда в партньорство с «Медия холдинг България”. Всички пратки, съдържат 12 тома на "Енциклопедия България", 10 тома на "Бележитите българи", 10 тома "България – тайните на вековете" и 12 броя от поредицатас детски книги "Аз вече знам". Те ще бъдат доставени до българските културни центрове в Берлин, Братислава, Будапеща, Варшава, Виена, Лондон, Париж, Прага и Рим от международните куриери на DPD.
Изпълнителният директор на DPD Арнолд Шрьовен пристигна в България, за да дари над 400 тома с историческа и детска литература.
Министърът накултурата Вежди Рашидов, прие лично дарението от името на българските културни центрове в страните от ЕС.
"Транспортът сам по себе си е средство, той свързва хората и икономиките и дава възможност за осъществяване на търговски взаимноотношения", каза Арнолд Шрьовен, главен изпълнителен директор на DPD и добави: "Затова имаме удоволствието да демонстрираме ефективността на нашата мрежа, като разпространим българската култура в цяла Европа."
Това е първото посещение на Арнолд Шрьовен в България, който се срещна с местния партньор Спиди. Целта е развитие на компанията като лидер в областта на сухопътните международни куриерски услуги в България. Спиди осигурява на клиентите в България достъп до ефективната и надеждна сухопътна транспортна мрежа на DPD.
С 2.5 милиона доставени пратки дневно DPD е една от водещите международни куриерски компаниии. Тя оперира в над 800 локации в повече от 40 държави, с общ персонал над 24 000 души и 18 000 транспортни средства.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.