ЕС ще рекламира български млечни продукти в Австралия и Обединените арабски емирства
Европейският съюз ще отпусне приблизително 3,5 млн. евро за реклами на български млечни продукти в трети страни и ще бъде насочена към пазарите на Австралия и Обединените арабски емирства.
Средствата ще бъдат вложени в 3-годишна програма „Европейско свежо и безопасно”
Основните промотирани продукти ще бъдат бяло саламурено сирене, кашкавал и кисело мляко. Програмата цели увеличаване потреблението на промотираните продукти и активно запознаване на целевите групи потребители с тяхното разнообразие.
Програмите за промоция на земеделски или хранителни продукти могат да се разработват от сдружения на производители или производители и търговци. Те кандидатстват в Министерството на земеделието и храните (МЗХ), а документите се подават всяка година в срок до 15 април (1-ро представяне) и 30 септември (2-ро представяне). Постоянната консултативна комисия към МЗХ определя кои програми да бъдат предложени за утвърждаване от министъра на земеделието и храните и след това – изпратени за одобрение от Европейската комисия.
Договорите се сключват с фонд „Земеделие” до 90 дни от датата, на която е обявено решението на ЕК. Сдружението или асоциацията внасят гаранция за изпълнение на ангажимента в полза на фонда в размер на 15% от максималното годишно финансиране по програмата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.