КЗК затрупано със жалби за лошо обслужване по Черноморието
За около 2 месеца в откритите приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗК) по южното Черноморие са постъпили 190 жалби. Повечето са за лоша хигиена, некачествено обслужване, отменени и дублирани резервации. Това съобщи пред БНР Николай Стойков, началник на КЗК в Бургас.
„Прави впечатление, че организираният турист, който е дошъл с туроператор на Черноморието, чужденците най-вече, отправят своите рекламации директно към туроператора, а не към комисията. В крайна сметка те и затова са разкрити тия приемни, за да може реакцията да е бърза. Ние имаме стационарни екипи и на момента се отреагира веднага, ако не - най-късно на другия ден“, обясни Стойков.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.