КЗК затрупано със жалби за лошо обслужване по Черноморието

КЗК затрупано със жалби за лошо обслужване по Черноморието

За около 2 месеца в откритите приемни на Комисията за защита на потребителите (КЗК) по южното Черноморие са постъпили 190 жалби. Повечето са за лоша хигиена, некачествено обслужване, отменени и дублирани резервации. Това съобщи пред БНР Николай Стойков, началник на КЗК в Бургас.

„Прави впечатление, че организираният турист, който е дошъл с туроператор на Черноморието, чужденците най-вече, отправят своите рекламации директно към туроператора, а не към комисията. В крайна сметка те и затова са разкрити тия приемни, за да може реакцията да е бърза. Ние имаме стационарни екипи и на момента се отреагира веднага, ако не - най-късно на другия ден“, обясни Стойков.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Принц Хари и Меган Маркъл подновиха договора си с Netflix