Нов продавач на рекламното време по ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ

Нов продавач на рекламното време по ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ

Търговска къща Seven media sales and consulting поема 100% от продажбите на рекламно време по каналите ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ, съобщиха от трите медии.

"Seven media sales and consulting" е дружество, което ще развива стратегията за позициониране на трите телевизии сред водещите медии и утвърждаването им като надежден партньор на медия агенциите и рекламодателите. Изпълнителни директори на дружеството са Димитринка Кирова и Ралица Маринова.

От ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ планират да увеличат инвестициите в нови продукции и собствени предавания през 2011 г. Ръководството на медиите обещава да представи на българските зрители непознати за тях телевизионни формати – собствени и лицензионни, както и най-гледаните сериали за последните години.

Следващата година ще се работи за позициониране на ТВ7 като телевизия на младите и активни хора на възраст между 18 и 54 години. Това обясни Евелина Колева, изпълнителен директор на ТВ7. 

Тя призна още, че прекалено честото препозициониране на канала от самото му създаване през 2005 г. не дава възможност нито на зрителите, нито на рекламодателите да знаят какво да очакват. Затова ТВ7 вече разполага с подготвена дългогодишна стратегия, която трайно да позиционира телевизията на пазара. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Как да разберете дали другите ви слушат
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.