Нов продавач на рекламното време по ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ

Нов продавач на рекламното време по ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ

Търговска къща Seven media sales and consulting поема 100% от продажбите на рекламно време по каналите ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ, съобщиха от трите медии.

"Seven media sales and consulting" е дружество, което ще развива стратегията за позициониране на трите телевизии сред водещите медии и утвърждаването им като надежден партньор на медия агенциите и рекламодателите. Изпълнителни директори на дружеството са Димитринка Кирова и Ралица Маринова.

От ТВ7, Супер 7 и Фиеста ТВ планират да увеличат инвестициите в нови продукции и собствени предавания през 2011 г. Ръководството на медиите обещава да представи на българските зрители непознати за тях телевизионни формати – собствени и лицензионни, както и най-гледаните сериали за последните години.

Следващата година ще се работи за позициониране на ТВ7 като телевизия на младите и активни хора на възраст между 18 и 54 години. Това обясни Евелина Колева, изпълнителен директор на ТВ7. 

Тя призна още, че прекалено честото препозициониране на канала от самото му създаване през 2005 г. не дава възможност нито на зрителите, нито на рекламодателите да знаят какво да очакват. Затова ТВ7 вече разполага с подготвена дългогодишна стратегия, която трайно да позиционира телевизията на пазара. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий