Осемте основни права на потребителите

Ти имаш право на:
1. Безопасност.
2. Информация.
3. Избор.
4. Да бъдеш чут.
А също и:
5. Право на образование.
6. Право на задоволяване на основните потребности.
7. Право на обезщетение.
8. Право на здравословна околна среда.
Това гласят осемте основни права, приети от ООН в защита на потребителите, които е добре да си припомним днес. 15 март е обявен за Световен ден на потребителя като датата на честването е посветена на речта на Джон Кенеди, с която на 15 март, 1963 г. обявява пред американския Сенат инициативата си за Закон за защита на потребителите. Именно в тази реч Кенеди формулира първите четири основни права, които по-късно биват допълнени с още четири и записани в хартата на ООН. У нас, Денят на потребителя се отбелязва от 20 г. и по този повод днес ще бъде отворена временна приемна с консултанти от Комисията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията, Комисията за защита на личните данни и трите мобилни оператора у нас.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.