Стартира Великденската кампания "Купи и дари"

За четвърта поредна година доброволци от „Ротаракт клуб София-Център”, част от младежката секция на световната хуманитарна организация "Ротари Интернешънъл" ще проведат Великденската си благотворителната инициатива „Купи и Дари”.
В рамките на кампанията в два поредни дни на 06.04, петък от 17:00 до 21:30 часа и на 07.04, събота от 10:00 до 19:30 часа ще бъдат раздават брошури на входовете на магазини "Метро" София с информация за продуктите, от които се нуждаят български домове за отглеждане на деца, лишени от родителски грижи и четири социално слаби български семейства.
Всеки клиент на магазините, който желае да се включи в инициативата, може да купи храни от посочените в брошурата продукти в количества по собствена преценка, наред с празничното пазаруване за вкъщи и да ги плати на касите на магазините, след което да ги остави в специално обозначените за акцията колички. Организаторите имат готовност да приемат и продукти извън изброените в брошурите.
Веднага след приключването на кампанията, на 8-ми и 9-ти април, събраните продукти ще бъдат транспортирани и раздадени в детските домове в с. Разлив, с. Дрен и с. Гурково, домът за настаняване в с. Нови Хан и на нуждаещите се семейства. Повече можете да научите в официалния сайт на инициативата- www.kupiidari.com.
Проектът е уникален по рода си, тъй като организаторите подхождат по нетрадиционен начин към потенциалните дарители - дават им възможността сами да преценят размера и формата на своето дарение и нямат досег до парични средства, освен ако благодетелите изрично не пожелаят да оставят пари вместо продукти. Инициативата се доказва и като изключително успешна в годините и днес, благодарение на щедростта на софиянци, Ротаракт клуб София-Център успява два пъти годишно да помогне на почти двеста нуждаещи се ! Само в последната Великденска акция миналата година са събрани над 6 тона продукти на стойност 20 000 лв !
Сред медийните партньори на събитието са сп. "Мениджър" и "Мениджър Нюз".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |За първи път: Падат продажбите на най-големия производител на електрически коли в света
Автомобили |Перспективата за живот на луните на Сатурн се увеличава след направено откритие
Любопитно |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.