Темите в новия брой на "Мениджър" (септември 2012)

Темите в новия брой на Мениджър (септември 2012)

Темите в новия брой на "Мениджър" (септември 2012)

Новият брой на сп. „Мениджър” от месец септември вече е на пазара. В него можете да прочетете интервю с главния изпълнителен директор на СИБАНК Петър Андронов, който е на корицата.

„Имаме истински предприемачи. Примерът им е заразителен и те са бъдещето”, смята той. По думите му, дори и Европейския съюз да направи необходимите промени, ще е нужно време, за да се преодолее страхът от кризата сред хората.

Броят започва с анкета. В нея питаме „Как се променя вашият сектор?” Отговарят Мая Георгиева, член на надзорния съвет на Първа инвестиционна банка, Красимир Узунов, изпълнителен директор на „Интерсервиз Узунови”, Саша Безуханова, директор „Публична администрация в HP, Александър Миланов, управител на BMW Group България и Райна Миткова-Тодорова, изпълнителен директор на „ЕОС Матрикс”.

Христо Пирински, професор по финанси в университета „Джордж Вашингтон” в САЩ коментира в специален текст: „България може да стане един от водещите технологични центрове в света”. „Ние обичаме да учим. Всяка година на 24 май празнуваме знанието. Не познавам друга нация в света, която да го прави”, казва той.

Следва текст от Милена Фучеджиева със заглавие „няма нищо по-хубаво от лошото време”. Най-подходящото време да промениш живота си драстично е моментът, в който всичко под краката ти се срутва, смята тя.

Темата на броя е: ЕСЕНТА ЩЕ Е ПО-ДОБРА ОТ ПРОЛЕТТА.

Тази прогноза ни дава известен оптимизъм в началото на новия делови сезон. Тя идва от успехите на някои сектори, които ще влеят повече пари в икономиката. Но достатъчно ли ще бъдат те, за да неутрализират негативните тенденции вътре и навън? Можете да разберете в броя.

В раздел Мениджмънт: Повишаването е по-трудно от уволняването. Ако издигнеш точните хора, можеш да достигнеш неочаквани висоти в бизнеса си. Една греша обаче води до трудноразбираеми последствия.

В Маркетинг: „Горди спонсори”. Не очаквайте, че като дадете едни пари, веднага ще има страхотна възвращаемост. Това е като в любовта. Трябват време и постоянство. Текстът е от Десислава Бошнакова. Тя казва: Ако давате 10 хил. лв. за спонсорство трябва да предвидите поне още 10 хил. лв. за да извлечете максимална полза от него.

В Медии: „Такса вестник”. Словашката компания Piano Media въвежда универсален платен данък до медийно съдържание онлайн в 3 европейски държави. Това може да е началото на промяната при бизнеса с новини.

В Икономика: „Измамната сигурност на Еврозоната”. Или защо ни е членство в общността, като си имаме валутен борд.

И „Масова смартфонизация”. Продажбите растат. 9 на сто от българите вече са с „умен” телефон. Освен хляб в кризата трябват и зрелища.

ПРИЛОЖЕНИЕ: Новите болници. Съвременната медицина е вече в България. Предлага се техника за по-добър живот.

В раздела Глобус: Политическата реклама в САЩ стана първична. Кандидатите използват негативни кампании, защото те работят. Когато разгневяваш, провокираш, плашиш гласоподавателя, в крайна сметка печелиш изборите.

Alterego: Азбука на колекцията. За манията да притежаваш колкото може повече творби на изкуството като платна на Владимир Димитров-Майстора, на Златко Бояджиев.

И в раздела Sci-tech: Бъдещето на обучението е онлайн. Започва най-мащабната демократизация на висшето образование в историята. От Начо Стригулев.

В Modernity: „Живот в опасност” – интервю с каскадьора Георги Димитров-Бомбата за преобръщането на коли и камиони, взривовете и риска да работиш в Холивуд.

И още: Световни бизнес дестинации – Катар.

В броя можете да прочетете още други интересни теми, текстове, новини, информация за назначенията по върховете в компаниите у нас, за най-новите книги и услуги в България, за това кое се смята за модерно.

Благодарим, че сте с нас. Екипът ни ви желае приятно четене!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ