Ще успее ли Боровец да промени своя имидж?

Ще успее ли Боровец да промени своя имидж?

Боровец е бил един от най-модерните зимни курорти на България, но днес планинското градче примамва туристи повече с обещания за празненства, отколкото със ски изживяване. Това обаче ще се промени, пише германското издание Die Welt, цитирано от агенция Фокус. Планинският масив около Боровец е красив и удобен за зимни спортове, но остарелите съоръжения привличат единствено с носталгия по 80-те години, и то предимно туристи, които са се учили да карат ски преди 30 години. Въпреки това най-старият курорт в България е сравнително модерен, особено след намесата на френска компания, която изгради хотелски комплекс в близост до пистата.

Независимо от развитието, което претърпя Боровец в последните години, повечето българи предпочитат зимните курорти на Италия и Австрия пред родините. „Разбира се, ние искаме да бъдем отново номер едно“, подчерта Люба Кленова, директор на маркетинговата агенция Sport Boro. Към момента Боровец привлича преди всичко заради удобното си разположение – само на час от столицата в София. Но не спортистите са основната група, която го посещава. „Повечето идват да пият и да ядат“, обясни Люба Кленова, която увери, че се полагат значителни усилия, за да бъде променен имиджа на курорта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул