Ще успее ли Боровец да промени своя имидж?

Ще успее ли Боровец да промени своя имидж?

Боровец е бил един от най-модерните зимни курорти на България, но днес планинското градче примамва туристи повече с обещания за празненства, отколкото със ски изживяване. Това обаче ще се промени, пише германското издание Die Welt, цитирано от агенция Фокус. Планинският масив около Боровец е красив и удобен за зимни спортове, но остарелите съоръжения привличат единствено с носталгия по 80-те години, и то предимно туристи, които са се учили да карат ски преди 30 години. Въпреки това най-старият курорт в България е сравнително модерен, особено след намесата на френска компания, която изгради хотелски комплекс в близост до пистата.

Независимо от развитието, което претърпя Боровец в последните години, повечето българи предпочитат зимните курорти на Италия и Австрия пред родините. „Разбира се, ние искаме да бъдем отново номер едно“, подчерта Люба Кленова, директор на маркетинговата агенция Sport Boro. Към момента Боровец привлича преди всичко заради удобното си разположение – само на час от столицата в София. Но не спортистите са основната група, която го посещава. „Повечето идват да пият и да ядат“, обясни Люба Кленова, която увери, че се полагат значителни усилия, за да бъде променен имиджа на курорта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
Времето: Сняг и виелици на Коледа
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Късметлия от щата Арканзас спечели рекордните 1,8 млрд. долара от лотария в САЩ