Ислямска държава пое отговорността за атентата в Кайро

Джихадистката групировка "Ислямска държава" пое отговорност за вчерашния атентат срещу италианското консулство в Кайро, предаде Ройтерс.
"С благословията на Аллах, воини на "Ислямска държава" успяха да детонират паркирана кола бомба с 450 килограма експлозивен материал пред консулството на Италия в столицата на Египет", обяви джихадистката групировка в акаунта си в социалната мрежа "Туитър".
Тя препоръча на мюсюлманите да стоят далече от такива места, "защото те са легитимни мишени за ударите на муджахидините".
Един човек загина и деветима бяха ранени при атентата, посочва Франс прес.
Това е първото нападение срещу дипломатическа мисия в Египет, откакто джихадистите започнаха кампания на насилие в страната преди две години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.