Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Доставчик е спрял подаването на газ за България

Поради технически причини един от доставчиците на "Булгаргаз" е преустановил доставките на природен газ, считано от 7 януари, съобщиха от пресцентъра на компанията. Очаква се доставките да бъдат възстановени от 11 януари. Уведомлението от страна на доставчика по дългосрочния договор с Азербайджан е постъпило на 6 януари.
Благодарение на гъвкавостта по споразумението с "Боташ", в рамките на няколко часа "Булгаргаз" осигури заместващи количества природен газ. По този начин прекъсването не доведе до допълнителни разходи за дружеството за закупуване на заместващ природен газ и не повлия на пазара на природен газ в региона, съобщават от компанията.
Подобни ситуации за пореден път доказват необходимостта от диверсификация на източниците и маршрутите на доставка, не само с цел постигане на конкуренти условия и цени, но и обезпечаване сигурността на доставките при евентуални технически проблеми, посочват от "Булгаргаз".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.