Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Петролът на ОПЕК поскъпна с повече от един долар за барел

Средната цена за барел петрол на Организацията на страните износителки на петрол (ОПЕК) се повиши до 74,43 долара в петък, информира днес на сайта си петролният картел.
В четвъртък барел от кошницата на ОПЕК се търгуваше за 73,32 долара. Цената на петрола на ОПЕК се определя на база на т.нар. "петролна кошница", в която влизат 13 сорта петрол за износ от държавите членки на организацията – Саудитска Арабия, Ирак, Нигерия, Либия, Ангола, Иран, Кувейт, Венецуела, ОАЕ Алжир, Габон, Конго и Екваториална Гвинея.
На 3 юли 2008 г. е отчетена най-високата цена на "кошницата на ОПЕК" – 140,73 долара за барел. Определянето на цената на барел петрол става чрез извеждане на средна аритметична величина от котировките към момента на закриване на търговията с всички сортове от "кошницата на ОПЕК" предходния работен ден.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.