Тръмп се обяви за оставяне на TikTok в САЩ за „известно време“

Новоизбраният президент на САЩ Доналд Тръмп заяви, че може би си заслужава да удължи работата на приложението TikTok в САЩ за известно време, като подчерта, че е получил милиарди гледания в социалната мрежа по време на кандидатпрезидентската си кампания, предаде Ройтерс.
Коментарите на Тръмп пред консервативни негови поддръжници във Финикс, Аризона, са един от най-силните сигнали досега, че той се противопоставя на потенциалното излизане на TikTok от американския пазар.
Сенатът на САЩ прие закон през април, изискващ от китайската компания майка на TikTok – ByteDance, да се откаже от собствеността върху приложението, позовавайки се на опасения за националната сигурност.
Собствениците на TikTok поискаха отмяна на закона и Върховният съд на САЩ се съгласи да разгледа делото. Но ако съдът не се произнесе в полза на ByteDance и не се стигне до продажба, приложението може да бъде ефективно забранено в Съединените щати на 19 януари, един ден преди Тръмп да встъпи в длъжност.
Не е ясно как Тръмп би отменил заповедта за продажба на TikTok, която беше приета с голямо мнозинство в Сената.
„Смятам, че трябва да започнем да мислим по въпроса, защото, знаете ли, ние влязохме в TikTok и получихме страхотен отговор с милиарди гледания, милиарди и милиарди гледания“, каза Тръмп пред публика на AmericaFes – годишен събиране, организирано от консервативната група Turning Point.
„Показаха ми класация и беше рекорд. Беше толкова хубаво да се види, и докато го гледах, си казах: „Може би трябва да задържим това нещо за известно време“, каза той.
Тръмп се срещна с изпълнителния директор на TikTok в понеделник, като на пресконференция същия ден заяви, че има „топли чувства“ относно TikTok благодарение на успеха на кампанията му в приложението.
Министерството на правосъдието твърди, че китайският контрол над TikTok представлява постоянна заплаха за националната сигурност – позиция, подкрепяна от повечето законодатели в САЩ.
TikTok посочва, че Министерството на правосъдието е погрешно посочило връзките на приложението за социални медии с Китай, като твърди, че неговата машина за препоръки за съдържание и потребителски данни се съхраняват в Съединените щати на облачни сървъри, управлявани от Oracle Corp, докато модерирането на съдържанието решенията, които засягат американските потребители, се вземат в САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.