40% от новите клиенти на Ferrari са под 40 години

40% от новите клиенти на Ferrari са под 40 години

Фераритата стават все по-популярни сред по-младите купувачи, като главният изпълнителен директор на производителя на луксозни автомобили разкрива, че 40% от новите купувачи вече са на възраст под 40 години.

Това отразява значителен подем от преди малко повече от 18 месеца, когато шефът на Ferrari каза, че цифрата е 30%.

„40% от новите клиенти са под 40 години. Не знам за други марки, но за нас това е постижение благодарение на нашия екип“, каза изпълнителният директор на Ferrari Бенедето Виня пред CNBC в кулоарите на CONVERGE LIVE в Сингапур.

Базираният в Маранело, Италия производител е добре известен с това, че държи стриктно производството на своите автомобили, като се стреми да запази обещанието на марката за ексклузивност. Всъщност от миналата година почти три четвърти от всички Ferrari-та са продадени на съществуващи клиенти.

Известно е, че основателят Енцо Ферари веднъж обяви, че компанията „винаги ще доставя една кола по-малко от изискванията на пазара“.

Бенедето Виня сподели няколко примера по време на чат в CONVERGE LIVE на бъдещи купувачи, призоваващи компанията да ускори производството. Той обаче настоя, че времето за чакане от повече от две години е неразделна част от това, което той описа като „много приятно“ преживяване.

„Един клиент на 78 години трябваше да си купи Ferrari и той каза: „Вижте, не мога да чакам две години“. Аз казах: „Това е мотивация“, споделя Виня пред Робърт Франк от CNBC.

„Има друг човек, по-млад, на 37 години, и той каза: „Бих искал да взема колата, преди да навърша 40 години.“ Казах: „Не се притеснявай, ще я получиш, когато станеш на 39“, добави Виня.

Виня сподели още, че Ferrari е напът да пусне първото напълно електрическо превозно средство на 9 октомври. Предстоящият EV модел, който ще се произвежда в Италия, е един от шестте нови модела, които компанията планира да представи тази година.

Запитан в CONVERGE LIVE относно потенциалното търсене на изцяло електрическо Ferrari, Виня каза: „Мисля, че това е едно от решенията, с които се гордеем повече, защото по време на последния ден на капиталовия пазар ние като компания казахме, че ще правим три вида автомобили. Традиционният – с двигатели с вътрешно горене, хибриден автомобил, и ще направим и електрически“. 

Виня добави, че макар да е вярно, че някои клиенти никога няма да купят електрическо Ferrari, други бъдещи купувачи са посочили, че ще вземат само EV.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17-ти до 23-ти март
"Пирогов": Всички пациенти от Кочани са в тежко състояние
На днешната дата, 17 март. Сирни заговезни, имен ден празнуват Алеко, Алекса, Алексей, Алекси
България ще обяви ден на национален траур в знак на съпричастност към Северна Македония
Турция осъди анексирането на Крим и поиска от ЕС да отмени санкциите срещу Сирия
Д-р Бойко Таков: Малките и средни предприятия са основен двигател на българския износ
Туск предложи военно обучение на американски актьор, за да получи новата роля на Джеймс Бонд
Светът на парите: Новият световен ред на Тръмп поставя долара на изпитание