40% от новите клиенти на Ferrari са под 40 години

40% от новите клиенти на Ferrari са под 40 години

Фераритата стават все по-популярни сред по-младите купувачи, като главният изпълнителен директор на производителя на луксозни автомобили разкрива, че 40% от новите купувачи вече са на възраст под 40 години.

Това отразява значителен подем от преди малко повече от 18 месеца, когато шефът на Ferrari каза, че цифрата е 30%.

„40% от новите клиенти са под 40 години. Не знам за други марки, но за нас това е постижение благодарение на нашия екип“, каза изпълнителният директор на Ferrari Бенедето Виня пред CNBC в кулоарите на CONVERGE LIVE в Сингапур.

Базираният в Маранело, Италия производител е добре известен с това, че държи стриктно производството на своите автомобили, като се стреми да запази обещанието на марката за ексклузивност. Всъщност от миналата година почти три четвърти от всички Ferrari-та са продадени на съществуващи клиенти.

Известно е, че основателят Енцо Ферари веднъж обяви, че компанията „винаги ще доставя една кола по-малко от изискванията на пазара“.

Бенедето Виня сподели няколко примера по време на чат в CONVERGE LIVE на бъдещи купувачи, призоваващи компанията да ускори производството. Той обаче настоя, че времето за чакане от повече от две години е неразделна част от това, което той описа като „много приятно“ преживяване.

„Един клиент на 78 години трябваше да си купи Ferrari и той каза: „Вижте, не мога да чакам две години“. Аз казах: „Това е мотивация“, споделя Виня пред Робърт Франк от CNBC.

„Има друг човек, по-млад, на 37 години, и той каза: „Бих искал да взема колата, преди да навърша 40 години.“ Казах: „Не се притеснявай, ще я получиш, когато станеш на 39“, добави Виня.

Виня сподели още, че Ferrari е напът да пусне първото напълно електрическо превозно средство на 9 октомври. Предстоящият EV модел, който ще се произвежда в Италия, е един от шестте нови модела, които компанията планира да представи тази година.

Запитан в CONVERGE LIVE относно потенциалното търсене на изцяло електрическо Ferrari, Виня каза: „Мисля, че това е едно от решенията, с които се гордеем повече, защото по време на последния ден на капиталовия пазар ние като компания казахме, че ще правим три вида автомобили. Традиционният – с двигатели с вътрешно горене, хибриден автомобил, и ще направим и електрически“. 

Виня добави, че макар да е вярно, че някои клиенти никога няма да купят електрическо Ferrari, други бъдещи купувачи са посочили, че ще вземат само EV.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Гръцките власти предупредиха за екстремно високи температури до 45°
Великобритания започва мащабна акция срещу организаторите на нелегална миграция в страната