Adidas се върна към печалбата след проблемите около партньорството с рапъра Кание Уест

Adidas се върна към печалбата след проблемите около партньорството с рапъра Кание Уест

Германската компания за спортни стоки Adidas се върна към печалбата след проблемите около партньорството с рапъра Ye, известен по-рано като Кание Уест, и неговата линия маратонки Yeezy, предаде ДПА, цитирана от БТА. 

През текущата финансова година най-големият германски производител на спортни стоки и облекла очаква да постигне оперативна печалба от 1,7 до 1,8 млрд. евро, съобщи компанията. 

Очаква се продажбите да се увеличат с висок едноцифрен процент.

През изминалата финансова година Adidas отчете продажби за около 23,7 млрд. евро или с 11 процента повече от 2023 година. Оперативната печалба е нараснала до 1,3 млрд. евро в сравнение с 268 млн. евро през 2023 година. Нетната печалба от продължаващи дейности е скочила до 832 млн. евро спрямо загубата от 58 млн. евро през предходната година. 

Продажбата на последните останали в складовите запаси продукти от линията Yeezy е допринесла с около 200 млн. евро за оперативната печалба и с 650 млн. евро за продажбите.

Adidas се раздели с американския рапър, след като станаха известни негови расистки и антисемитски коментари. Преди това продуктовата линия беше изключително успешна. Внезапният край на партньорството, съчетана с други фактори, доведе до това, че през 2023 г. Adidas отчете нетна загуба за първи път от 30 години насам.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Истинската роля на имейла