Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Приложението Amap регистрира над 360 милиона активни потребители дневно в сайта на Alibaba в първия ден от Националния празник на Китай, който традиционно се чества в продължение на 8 дни, поставяйки рекорден брой за платформата, съобщи компанията в изявление.
Alibaba и конкурентът ѝ Meituan водят ожесточена битка за пазарен дял, като Amap се отдалечава от традиционния си фокус върху навигацията и навлиза в територията на местния начин на живот на Meituan, като стартира собствена класация на ресторанти, хотели и туристически дестинации, пише Ройтерс.
В четвъртък на борсата в Хонконг акциите на гиганта Alibaba, който е сред водещите компании в индекса, поскъпнаха с 4%, след като JPMorgan повиши целевата цена на акциите на технологичната компания до 240 хонконгски долара (30,85 щатски долара) от предишните 165 хонконгски долара.
Съвпадайки с традиционния Есенен празник, тази година празничната седмица бе удължена с още един ден, което пък доведе до рязко увеличение на пътуванията. Празничният период, който тази година приключва на 8 октомври, традиционно е един от най-натоварените в Китай.
През септември Amap обяви нова функция, известна като „Street Stars“, която използва алгоритми с изкуствен интелект, за да класира дестинации според ежедневно активните си потребители.
Приложението предлагаше на потребителите 1 милиард юана (140,43 милиона долара) субсидии за купони за споделено пътуване или услуги в магазина като част от стартирането на новата услуга. Китайските потребители отдавна разчитат на приложения като Dazhong Dianping на Meituan, за да търсят препоръки за ресторанти, да правят резервации и други.
Националните железници на Китай са регистрирали 23,13 милиона пътувания в първия ден на Националния празник, което е с близо 8% повече спрямо година по-рано и е рекорд за един ден, съобщи държавната медия CCTV.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.