Bulgari направи грешка с карта на Тайван и се наложи спешно да се извини

Bulgari направи грешка с карта на Тайван и се наложи спешно да се извини

Луксозната марка Bulgari, собственост на конгломерата LVMH, беше критикувана за това, че е посочила Тайван отделно от континентален Китай на официалния си сайт, съобщи WWD. Bulgari обяви сътрудничеството си с една от най-големите видео игри в Китай -  Honor of Kings. Компания за луксозни стоки е разработила дигитална кожа за бижутата в играта, предназначена за героя Ми Ю. Потребителите обаче бързо забелязаха, че на официалния сайт на компанията Тайван е посочен отделно от Китай.

Bulgari моментално се извини за погрешната си стъпка и потвърди ангажимента си към позицията на "Един Китай". 

„Bulgari, както винаги, има същото уважение към суверенитета и териториалната цялост на Китай. Дълбоко съжаляваме, че поради недоглеждане на ръководството са допуснати технически грешки в адресите на магазините и картографските символи на официалните ни сайтове. След откриването на тези технически проблеми на 11 юли корекциите бяха направени незабавно“, се казва в изявление на компанията.

Bulgari публикува извинение в Weibo, което бързо оглави класацията на трендовете с над 300 милиона кликвания на ден.

Неотдавна беше съобщено, че групата Blackpink е в центъра на скандал във Виетнам заради противоречива карта на Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект