Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Bulgari направи грешка с карта на Тайван и се наложи спешно да се извини
Луксозната марка Bulgari, собственост на конгломерата LVMH, беше критикувана за това, че е посочила Тайван отделно от континентален Китай на официалния си сайт, съобщи WWD. Bulgari обяви сътрудничеството си с една от най-големите видео игри в Китай - Honor of Kings. Компания за луксозни стоки е разработила дигитална кожа за бижутата в играта, предназначена за героя Ми Ю. Потребителите обаче бързо забелязаха, че на официалния сайт на компанията Тайван е посочен отделно от Китай.
Bulgari моментално се извини за погрешната си стъпка и потвърди ангажимента си към позицията на "Един Китай".
„Bulgari, както винаги, има същото уважение към суверенитета и териториалната цялост на Китай. Дълбоко съжаляваме, че поради недоглеждане на ръководството са допуснати технически грешки в адресите на магазините и картографските символи на официалните ни сайтове. След откриването на тези технически проблеми на 11 юли корекциите бяха направени незабавно“, се казва в изявление на компанията.
Bulgari публикува извинение в Weibo, което бързо оглави класацията на трендовете с над 300 милиона кликвания на ден.
Неотдавна беше съобщено, че групата Blackpink е в центъра на скандал във Виетнам заради противоречива карта на Китай.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.