Добро за пример

Добро за пример

Добро за пример

„Идънред България“ споделя направленията на своята политика за корпоративна социална отговорност и опита си да направи света на работещите по-добър

Mисията на лидера в социалните придобивки за служители – Edenred, е да направи света на работещите по-добър още от създаването си през 1962 г. Този ангажимент позволява на компанията да идентифицира сферите на своята политика за корпоративна социална отговорност. Така е създадена социалната програма Ideal, която цели да подпомогне обществото в три основни направления: подобряване на качеството на живот, опазване на околната среда и етично развитие на дейности и партньорства.

Всяка година фирмата организира своя IdealDay. Докато тече кампанията, служителите на Edenred по света се обединяват около общественополезна кауза в едно от трите направления и допринасят за осъществяването на проекта.

Вече три години Edenred Bulgaria празнува своя IdealDay с организирането на благотворително бягане за фирми Edenred RUN. Събраните средства отиват в подкрепа на местни общности в нужда. Миналогодишното издание на Edenred RUN, на което бяха събрани и дарени средства за Клиниката по детска хирургия на „Пирогов“, отличи фирмата на Годишните награди на BBLF за отговорен бизнес. Тази година в бягането взеха участие над 250 служители от 30 компании. Със събраната сума 10 524 лв. бяха закупени инфузионни помпи за Педиатрията на УМБАЛ „Св. Марина“ във Варна.

С Edenred RUN 2022 „Идънред България“ се включи в дарение към Педиатрията на УМБАЛ „Св. Марина“ във Варна. Снимка: Личен архив

Друго спортно предизвикателство, което е част от фирмената култура от 2017 г. е Edenraid. Кампанията насърчава спортуването и здравословния начин на живот сред служителите си, като същевременно им позволява да допринесат за важна за тях кауза. В продължение на два месеца служителите на компанията по света изминават над 1 млн. км и групата дарява над 40 хил. евро в помощ на дейността на „Лекари без граници“.

Edenred Bulgaria подкрепя и доброволчески инициативи, които развиват местните общности. Кампаниите „Добро за пример“ се провеждат в партньорство с НПО организации. Сред инициативите, към които се включват служителите на фирмата, са даряване на книги за детски библиотеки в болници, на хранителни продукти за възрастни хора, на дрехи и учебни пособия.

За компанията е изключително важно да се ангажира пряко в разрешаването на глобални проблеми като затлъстяването, разхищението на храна и опазването на околната среда. Затова комуникира тези теми сред служителите и клиентите на фирмата. Предстои да започне издаването на подаръчните си карти и в екологичен вариант, изработен от 85,5% рециклирано PVC.

„Отговорността към обществото е сред основните ценности на Edenred Bulgaria. Ежегодно избираме каузи и проекти със социална насоченост, които да подкрепим. Поставяме си по-амбициозни цели всяка следваща година и работим все по-целенасочено в посока подкрепа на социалнозначими каузи, за да продължим да се развиваме устойчиво във времето като компания“, споделя Меди Бенбугера, главен изпълнителен директор на Edenred Bulgaria.

Edenred Bulgaria е водещ оператор на ваучери за храна, ваучери за подарък и предплатени карти. Повече от 18 години компанията подобрява благосъстоянието на служителите в България, като помага на своите клиенти да мотивират служителите и партньорите си чрез лесни за употреба продукти. Над 270 хил. служители и над 3300 корпоративни клиенти в момента използват услугите на Edenred Bulgaria.

Марта Илиева. Текстът е публикуван в бр. 09/22 на списание "Мениджър"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ