Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|ДЗИ въведе дигитализиран процес за сключване на застраховка „Каско+“ в пакет със застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите

ДЗИ въведе новa онлайн услуга за сключване на застраховка „Каско+“ в пакет със застраховка Гражданска отговорност през платформата go.dzi.bg. Това позволява значително оптимизиране на времето за сключване на застраховката, както и премахване на неудобствата с подаване на документи на хартия.
„Цялостната дигитализация в ДЗИ е един от основните приоритети, които имаме като водещ застраховател в бранша. Новата функционалност е естествено продължение на процеса по разширяване на кръга от дигитални услуги, в отговор на клиентските очаквания. Тя е част от цялостната стратегия по дигитализация на услугите на ДЗИ и развитието на уникалния банково-застрахователен модел, който KBC Group в България предлага на пазара“, коментира новата услуга Коста Чолаков, изпълнителен директор на ДЗИ.
Процесът е систематизиран в поредица от удобни и лесни стъпки, като предоставя възможност за сключване на застраховка Каско+ самостоятелно или в пакет със застраховка Гражданска отговорност, което дава допълнителни опции за оптимизация на цената. След подписването на полицата, клиентът може да бъде насочен за извършване на оглед, съгласно стандартните условия на застраховката, като се предоставя връзка към адресите на местата за инспекция.
Застраховка Каско+ може да бъде сключена от всички физически и юридически лица, като на всеки клиент се предоставят разнообразни възможности, които му позволяват да реши дали и кой вариант е подходящ за неговите нужди. След сключване на застраховка Каско+ всеки потребител ще може да се възползва и от редица предимства като онлайн подаване на известие за щета и проверка на статус на щета, онлайн плащане на поредна вноска, без нужда от оглед на МПС при подновена в ДЗИ застраховка и др.
Въвеждането на системи, специално разработени за клиентските нужди, е само един аспект от непрекъснатия процес по дигитализация на услугите на ДЗИ. Онлайн платформата предлага различни възможности по сключване на застраховки, следпродажбено обслужване, разплащания и обслужване на претенции по застраховки. Потенциалните и настоящите клиенти на ДЗИ могат сами да сключат застрахователен договор или да се възползват от друга застрахователна услуга през go.dzi.bg, а за банково застрахователните клиенти, част от услугите са налични в мобилната апликация на ОББ, част от КВС Group.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Компании |Япония наема Wood Mackenzie за оценка на проекта за втечнен природен газ в Аляска
Енергетика |Марките залагат на възраждане на лукса на модния подиум
Бизнес |Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Политика |Зеленият пипер и зелето поскъпват. Доматите, сиренето и киселото мляко поевтиняват
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Хороскоп |Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Политика |„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Свят |Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Свят |Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Финанси |Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Свят |За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
Спорт |Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.