Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“

Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“

Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“.

Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването.

Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва в тегленето на наградите – общо 50 двойни билета за грандиозния финал на шоуто, който ще се проведе на Националния стадион „Васил Левски“ на 18 май 2025 г.

Допълнителна информация за промоцията можете да откриете на сайта на банката.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 16 юли. Имен ден празнуват Юлия, Юлиян, Юли
Кметът на Истанбул е изправен пред съдебен процес, който може да сложи край на политическата му кариера
Politico: Франция отказва участие в инициативата за покупка на оръжия за Украйна, дългът ѝ нараствал с 5000 евро в секунда
Тръмп: САЩ вече изпращат оръжия на Украйна
Възстановява се движението по столичната улица „Опълченска“ след ремонта
България изтегли нов вънешен дълг за 3,2 млрд. евро
Времето: Ветровито със следобедни валежи
Бизнес перспективи: Защо централните банки все по-често купуват злато от местни мини?