Фитнес преживяване на високо ниво

Фитнес преживяване на високо ниво

Фитнес преживяване на високо ниво

За развитието на бранда Next Level в България и мисията да мотивираш хората да покажат най-доброто от себе си разказва изпълнителния директор на веригата фитнеси Цветелина Трендафилова

- Как и кога започва историята на верига фитнеси Next Level в България?

- Първият клуб отворихме в края на 2018 година на бул. Симеоновско шосе с основната цел да разбием представата, че фитнесът е запазена територия само за супер здрави момчета и момичета. Напротив, чрез различни зони за тренировки с висококачествено оборудване на TechnoGym, увлекателни и ефективни групови занимания с лицензирани треньори по програмата Les Mills, както и спа зона със сауна - всичко това на голяма площ, успяхме да създадем едно приветливо и мотивиращо пространство за всеки ентусиаст.

В началото на 2019 г. продължихме и със следващите зали - на удобни локации в града, в близост до бизнес сгради и търговски центрове. Уловихме ритъма на живот на активните и работещи хора и така до днес, когато сме на прага да отворим поредната си зала в София, в квартал "Дружба", през декември тази година.

Кредит: iStock

- В настоящата трудна икономическа ситуация подготвяте откриване на нова зала и не спирате да се развивате. Как се справяте?

- Напомням, че вече имаме бизнес опит в кризисни ситуации. След като отворихме първите няколко зали в София, настъпи пандемията от Covid-19. През 2020 г. бяхме почти напълно затворени. Успяхме да устоим без да променяме съотношението цена-качество, заради което нашите клиенти ни ценят и до днес.

Настоящата ситуация на инфлация и повишаване на цените във всички сектори действително е тежка. Реалното поскъпване в бизнеса варира между 20% и 30%. Важно е да не пропускаме и факта, че политическата сцена у нас е нестабилна, което води до липса на каквато и да е яснота относно помощи и субсидии. Високите цени на електричеството в бизнеса, както и несигурност по отношение на стойността на данък добавена стойност в 2023 г. (9% или 20% ) са част от реалната ситуация в момента.

Фитнес бизнесът е подложен на сериозен натиск от страна на увеличените разходи, които надвишават дори текущия процент на инфлация. Може да е необходимо увеличение в рамките на 30% в цените на услугите, за да успеем да имаме здравословна среда на бизнес и безкомпромисно качество на услугата. За да смекчим въздействието на цените, ще приоритизираме интереса на дългосрочните ни клиенти с годишни абонаменти, тъй като именно те са най-лоялната ни клиентска база. Екипът ни ще предложи повече опции в нашите договори, привлекателни и за по-малко редовните ни клиенти. Вярваме,че доброто планиране и силния екип са нашия път към успеха.

Кредит: iStock

- В какво направление са най-големите ви инвестиции?

Разбира се, в поддръжка на базата и персонала. Чистотата в един фитнес клуб е изключително важна. Можете да си представите колко е трудно да поддържаш чисто помещение и уреди, през които минават десетки хора на час. През зимата се увеличават и разходите ни за отопление. Важно е да поддържаме една и съща температура в цялото помещение и тя да е около 18-20°C, тъй като това е най-подходящата температура, за да се чувства спортуващият човек комфортно и в пълния си капацитет.

Освен за клиентите ни в залата, се грижим за тях и извън нея - влагаме време и финанси в различни партньорства и инициативи, като целим да мотивираме хората да повишат качеството си на живот. В тази връзка е и партньорството ни с психолога Ани Владимирова, с която реализирахме поредица от разговори и полезни материали по темата за менталното здраве и физическата активност. Естествено продължение е и партньорството с доктор Райна Стоянова. Тя е ендокринолог и диетолог с богат опит и множество специализации у нас и в чужбина. Нейните експертни съвети в областта на правилното хранене и здравословния начин на живот са на разположение на нашите клиенти чрез сайта и социалните ни мрежи. Фокусирани сме в обучението и информираността на клиентите ни по темите спорт, физическо и ментално здраве, устойчив начин на живот.

- Зимният сезон е един от най-активните за спортуващите в залата. Какво можем да открием във верига фитнеси Next Level?

- Груповите занимания са предпочитан начин за разпускане и влизане във форма от нашите клиенти. Освен че са ефективни и мотивиращи, фактът, че си сред хора с твоите интереси и виждания, привлича посетителите. Les Mills програмата е перла в короната ни и изключително любима и ефективна, както за дамите, така и за господата наши клиенти. Програмата съдържа поредица от упражнения, които се изпълняват на фона на високоинтензивна музика. Доброто познаване на човешкото тяло, заложено в нея, води до бързи резултати, а редовното актуализиране на упражненията и музиката стимулира феновете да следят с още по-голям интерес поредиците.

В нашето портфолио са тренировките Les Mills BodyPump, BodyCombat, Core и Grit. Отскоро предлагаме и тренировки по програмата Les Mills BodyAttack - интензивни кардио упражнения. С тях само за 30 минути, колкото е продължителността на заниманието, се изгарят излишните мазнини, а тонусът и настроението се повишават.

- А какво подготвяте за индивидуално спортуващите?

- Във всичките ни клубове трениращите могат да открият първокачествено оборудване на бранда TechnoGym, обширни пространства и богато портфолио от персонални треньори. Протеиновият ни бар на рецепция пък е винаги богато зареден, за да отговори на всеки вкус.

- Какво очаквате да донесе бъдещето от бизнес гледна точка?

- Хибридният начин на живот между офиса и дома, големия и малкия град, онлайн и офлайн ни провокират да предлагаме все по-удобни решения - платформата за онлайн тренировки, възможност за достъп до всички клубове с MultiSport карта.

Преди месец пуснахме и опцията за достъп до клубовете ни само с QR код, генериран в профила в приложението Next Level Fitness App, на телефона на всеки клиент. Това освен че улеснява клиентите, ни дава възможността и да прекратим издаването на пластмасови карти за достъп, което в дългосрочен план работи положително за околната среда. Наскоро проведохме клиентско проучване, за да научим мнението на нашите клиенти по различни въпроси, свързани с услугата. Благодарение на тези отговори, в момента планираме подобрения в абонаментите, в средата и в цялостното преживяване в залата. Стремим се да предлагаме все по-адекватни цялостни решения за благосъстоянието на клиентите си - разумни цени, ефективни тренировки, експертни съвети и пълноценна комуникация.

Кредит: iStock

Мениджър Нюз

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ