Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Газпром" планира да закрие представителствата си в Брюксел и Токио

Компании
Обновена 16:10ч., 16.01.2025
Съветът на директорите на руския газов гигант "Газпром" ще разгледа ликвидацията на представителствата на компанията в Брюксел и Токио на заседание на 28 януари.
„Дневен ред на заседанието на Съвета на директорите на емитента: ...За ликвидация на представителството на ПАО „Газпром“ в Кралство Белгия в Брюксел. За ликвидация на представителството на ПАО "Газпром" в Япония в Токио“, се казва в съобщението, цитирано от местни медии.
Представителството на "Газпром" в Брюксел е открито през 2013 г., а в Токио - през 2014 г.
Съветът на директорите на газовия концерн ще обсъди и удължаването на мандата на член на съвета.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Индийската индустрия за скариди плава в размирни води след митата на Тръмп
Бизнес |Министерството на иновациите и растежа финансира 1100 семейни компании със 114 млн. лв.
Политика |Вторият кръг от преговорите между САЩ и Иран на 19 април може да се проведе в Рим
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.