Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Годишната печалба на Nippon Steel намалява с 36%, но надхвърля прогнозите

Компании
Обновена 14:00ч., 09.05.2025
Nippon Steel, водещият производител на стомана в Япония, обяви нетна печалба от 350,2 милиарда йени (2,41 милиарда долара) за годината, приключила през март, което е с 36% по-малко от преди година, но надминава прогнозите на анализаторите, предава Ройтерс.
Анкета на LSEG сред анализатори очакваше Nippon Steel да отчете нетна печалба от 334,3 милиарда йени за последната фискална година. Компанията прогнозира нетна печалба за годината, приключваща през март, на 200 милиарда йени.
Офертата на Nippon Steel за 15 милиарда долара за U.S. Steel, отхвърлена от бившия президент на САЩ Джо Байдън, е в процес на преразглеждане от американските власти.
Ключови думи
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.