JTI България продължава кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху отговорното потребителско поведение

JTI България продължава кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху отговорното потребителско поведение

За трета поредна година JTI България реализира кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“, с която призовава потребителите на тютюневи изделия да изхвърлят правилно филтрите от тютюневи продукти. Основното послание остава непроменено – отпадъците трябва да бъдат поставяни там, където им е мястото: в кошчетата

След успешните летни и зимни послания през 2024 г., кампанията се подновява и през 2025 г., с нова вълна в радиоефира и дигиталните канали. Основен фокус са често срещани ситуации от ежедневието – изхвърлени филтри на улицата, в парка, на плажа или през прозореца на автомобил – с цел да се насочи общественото внимание към нуждата от промяна в потребителските навици.

„Промяната в отношението към отпадъците е процес, който лесно може да се превърне в добър навик. Ние просто напомняме, че всяко действие има значение“, споделя Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България. 

Кампанията се реализира в изпълнение на чл. 23 от Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда. С нея JTI България затвърждава дългосрочния си ангажимент към устойчивото развитие и опазването на околната среда.
 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Държавата отдава тотото на концесия. Причината - ниски постъпления
Украйна призовава за среща Тръмп-Зеленски в САЩ още тази седмица
Брекзит струва на Великобритания 90 милиарда паунда годишно от загубени данъчни приходи