Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Пекин с предупредителен сигнал към Украйна за негативен списък с китайски компании

Китай отправи предупреждение и изрази недоволство към Украйна поради факта, че Киев обяви повече от десет китайски компании за „международни спонсори на войната“. Това съобщава Ройтерс, позовавайки се на високопоставени украински източници.
Предупреждението е било предадено от китайския посланик в Украйна Фан Сянронг по време на среща с високопоставени служители на украинското правителство. Според тях „посланикът каза, че всичко това може да се отрази негативно на отношенията ни“. Според източника Китай „не е поставил никакви условия“, не е поставил никакви срокове и „просто е изразил мнението си относно списъка“.
14 китайски фирми бяха включени в този списък. Сред тях са нефтените и газови компании CNPC, Sinopec Group, CNOOC. Киев добави тези компании към списъка през октомври 2023 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Централната банка на Китай разширява квотите за внос на злато поради рязко покачване на търсенето
Финанси |Времето: Облачно, с превалявания
България |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.