Компанията, която формира нагласи

Компанията, която формира нагласи

В Palms Bet имаме нужда от отговорни потребители, които не забравят, че играта е начин за забавление. Това споделя Лъчезар Петров, изпълнителен директор на „Телематик Интерактив България“* и управител на „СиТи Интерактив“ . Кариерното му развитие е свързано изцяло с игралната индустрия. Професионалният му път започва през 2007 г. от наземните обекти и продължава в онлайн сегмента. Първоначално работи в сферата на спортните залози, впоследствие става крупие и управител на зали в структурата на различни компании от индустрията, след което преминава в онлайн направлението.

В Palms Bet първоначално разработва нова зала, но в рамките на година вече е управител на четири зали. Доброто стратегическо планиране и логично последвалите резултати катализират стремителното му развитие. От 2016 г. става част от екипа на сайта за онлайн игри в компанията. Не след дълго поема и бизнес към бизнес (B2B) онлайн направлението, развивано от „СиТи Интерактив“, в момента дъщерна на „Телематик Интерактив България“ АД. В момента Лъчезар Петров ръководи екип от над 100 души и участва в разработването на планове и стратегии за развитието на бизнеса както на територията на България, така и в международен аспект.

- Какво в бизнес модела на „Телематик Интерактив България“ отличава компанията от останалите в индустрията?

- Ние сме първата компания от игралната индустрия, листната на Българската фондова борса. Това е важна стъпка от историята ни и показва твърдото ни намерение да продължаваме своето развитие. Само за първото тримесечие на годината приходите на компанията са се увеличили с близо една трета в сравнение със същия период на предходната година. Бизнес моделът, който гарантира този успех, е основан на съчетаването на B2B и B2C стратегии.

В първото направление развиваме „СиТи Интерактив“, която е дъщерна компания на „Телематик Интерактив“ и е доставчик на игрално съдържание, а във второто – Palms Bet, един от най-популярните сайтове за онлайн игри и спортни залози в България.

Palms Bet развива социално отговорни инициативи, като подкрепя българския спорт с генералното спонсорство на ПФК „Левски“, спортни клубове, федерации и индивидуални спортисти. Една от най-значимите инициативи, която стартирахме наскоро обаче, e кампанията „Отговорна игра“. Нашата цел е посредством нея да променим нагласите и да създадем трайна култура на игра в България.

- Как се възприема терминът „отговорна игра“ в България?

- Социално отговорната политика за нас не е просто фраза, а е разбиране, което изпълваме със смисъл. За нас тя се изразява основно в работа по отношение на играта и възприемането на индустрията като място за забавление и неангажиращо прекарване на свободното време. От началото на май Palms Bet започна активна кампания, която насочва вниманието към темата.

- Какво означава да играеш отговорно?

- Palms Bet вече има разработени и продължава да развива технологични иновации, които да изиграят превантивна роля. Бихме искали да видим и повече сътрудничество между самите оператори, както и диалог по отношение на отговорната игра между бизнеса и държавата.

Надявам се Palms Bet да отвори темата за отговорната игра в общественото пространство, както и вътре в самата индустрия. Целта ни е всички, които са ангажирани в игралната и развлекателна индустрия, да започнем да се държим като партньори – да споделяме добри практики и да обменяме продук­тивни идеи. Конкретно на въпроса „Какво означава да играеш отговорно“: това е да знаеш кога е време да спреш, да си вземеш почивка и да не използваш играта като средство за генериране на приходи, като си поставяш ясни граници за това колко време и какви суми би могъл да си позволиш да използваш за игра. Или както казах по-рано, да не забравяш, че играта ти трябва да бъде единствено за забавление.

Отговорната игра е важна за Palms Bet. Имаме нужда от отговорни потребители, които не забравят, че играта е начин за забавление. Целта на нашата кампания е да формира именно тази нагласа сред потребителите. Информация за всички аспекти, свързани с отговорната игра, могат да бъдат открити на www.otgovornaigra.palmsbet.com. Там сме добавили и специално разработена от експерти анкета, с която всеки заинтересован да определи нивото на риск в собствената си игра.

Работим в партньорство и с неправителствена организация, за да осигурим консултация при професионални терапевти в случай на нужда. Най-важен за нас обаче остава диалогът както вътре в сектора, така и по оста бизнес – държавни институции. Надявам се, че с настоящата кампания на Palms Bet „Отговорна игра“ вече сме повдигнали завесата и прожекторите са насочени към темата. И продължаваме да работим.

- Каква е следващата ви стъпка?

- Вярвам, че е изключително важно Palms Bet да използва вече спечеленото доверие и добрия си обществен имидж на честна, прозрачна и социално отговорна компания, за да образова, информира и насърчава потребителите, които избират играта като свой предпочитан начин на забавление, да го правят по отговорен начин. Всички, ангажирани в игралната и развлекателната индустрия, трябва да се поучим от международните примери и да се уверим, че вървим в правилната посока. Заедно.

***

*„Телематик Интерактив България“ АД е първата публична компания от игралната индустрия в България. Дружеството е листнато на БФБ в края на март 2022 г. „Телематик Интерактив България“ АД е лицензодържателят на една от най-големите платформи за онлайн игри и спортни залози в България www.palmsbet.com. Един от най-бързоразвиващите се доставчици на софтуер за онлайн игри в света „СиТи Интерактив“ е дъщерна на компанията. От създаването си през 2014 г. компанията непрестанно се развива и предлага иновативни продукти и услуги. Успехът ѝ се основава на добрите бизнес партньорства и на доверието. „Телематик Интерактив България“ ЕАД има силен екип от специалисти, намиращи новаторски решения, фокусирани върху потребителя, което е гаранция за постигане на отлични резултати.

Алек Вучков. Текстът е публикуван в бр. 5/22 на сп. "Мениджър"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ