Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|L'Oreal купува австралийската луксозна марка Aesop за $2,53 млрд.
Френската компания за производство на козметика L'Oreal ще купи австралийската луксозна марка Aesop от бразилската Natura & Co. Холдинг за $2,53 милиарда, съобщава Bloomberg.
Сделката, която се очаква да приключи през третото тримесечие, ще позволи на Natura да намали използването на заемен капитал и да се съсредоточи върху инвестиции в Латинска Америка. В края на 2022 г. нетният дълг на компанията надвишава EBITDA с 3,5 пъти спрямо 1,5 пъти година по-рано.
Според анализатора на Jefferies Моли Виленжек стратегията на френската компания за сливания и придобивания се променя. Преди това тя се стремеше да закупи активи на по-ранни етапи на развитие.
Интерес към Aesop проявиха и инвестиционните компании Permira (Великобритания) и Primavera Capital (Китай). Приходите на марката през 2022 г. са $537 млн. Според Lucror Analytics това е най-печелившият бизнес на Natura.
|
|
Премиерът на канада се извинил на Тръмп за реклама с Рейгън, която разгневи американския президент
Политика |Капиталови разходи за 380 млрд.долара: Печелившите и губещите от бума на AI през това тримесечие
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.