Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България спаси от разхищение храна за над 3.7 млн. лв.

Стойността на спасената храна от Лидл България и нейните клиенти се равнява на 3 711 630 лв. Данните са за период от две години - от старта на кампанията „Без разхищение - с голямо намаление“ през месец септември 2020 г. В рамките на инициативата ритейлърът се бoри с разхищението на храна, като предлага годни за употреба и качествени хранителни продукти с наближаващ срок на годност, намалени на 30% и на 50%.
„Инициативата допълва множеството оперативни мерки, вкл. с помощта на модерни технологии, с които гарантираме предлагането на свежи и пресни продукти всеки ден, но същевременно и усилията ни за намаляване на хранителния отпадък. Добрите резултати ни стимулират да надградим кампанията с добавянето на още продуктови групи с намаление. По този начин насърчаваме и нашите клиенти да бъдат по-отговорни по темата и даваме възможност нещо добро за природата да бъде добро и за семейния бюджет“, каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Лидл България беше първата хранителна верига у нас, която започна целенасочена кампания срещу разхищението на храна. Още през 2020 г. ритейлърът стартира с намаление на млечни продукти, прясно месо, яйца, хляб, опаковани плодове и зеленчуци с наближаващо изтичане на срока им на годност. От началото на този ноември в кампанията са включени и много нови продуктови групи като замразени и консервирани храни, сух асортимент (вкл. варива, сол, захар, брашно), бебешки храни, хранителни добавки, чайове, мед, подправки и сосове, шоколадови и сладки изделия, ядки, чипсове, кафе, както и безалкохолни напитки, вино, бира и много други с намаление от 30% с наближаване на срока на годност.
Компанията от години прилага редица мерки за ефективно управление на стоките, включително и съвременни технологии за автоматизация на процесите. Те включват както внимателно планиране, оптимизация на количества и ежедневни доставки, така и цялостна система за проследяване и контрол на качеството – от производствената база, през централните складове на компанията, до магазина и на рафта. По този начин компанията успява да предлага на своите клиенти както винаги свежи, пресни и качествени продукти, така и допринася за ограничаването на глобалния проблем, свързан с хранителния отпадък.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
До 7500 лв. може да получи едно семейство, пострадало от наводненията
България |Нобеловата награда за химия беше присъдена за разработка на метало-органични рамкови структури
Свят |33 години с отговорност към бъдещето: Първи доклад за устойчиво развитие на „Фантастико груп“
Компании |Бизнес перспективи: „Грийнхъшинг“ се очертава като бъдещето на борбата с изменението на климата
Бизнес |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
България |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.