LVMH разширява партньорството си с Alibaba в областта на облачните услуги

LVMH разширява партньорството си с   Alibaba в областта на облачните услуги

Най-големият производител на луксозни стоки в света LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA разширява партньорството си с Alibaba Group Holding, като планира да използва по-активно възможностите на китайския интернет гигант в областта на облачните услуги и изкуствения интелект, както и да увеличи присъствието си в Китай.

„Укрепването на партньорството ни ще ни помогне да ускорим допълнително растежа на нашия многоканален бизнес, да продължим да се възползваме от възможностите на облачните технологии и изкуствения интелект, както и от водещия в света опит на Alibaba в областта на електронната търговия“, се казва в изявление на LVMH.

Стратегическото партньорство на двете компании започна през 2019 г. Понастоящем около 30 марки на LVMH са представени в сегмента Luxury Pavilion на притежаваната от Alibaba платформа за електронна търговия Tmall, включително бижутерийните къщи Chaumet и Tiffany.

Съгласно споразумението между двете компании LVMH ще има достъп до по-широк набор от технологии на Alibaba Cloud, за да оптимизира допълнително своя бизнес и управлението на веригата за доставки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители
Ултрабогатите заменят луксозните стоки с услуги и преживявания
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките