LVMH разширява партньорството си с Alibaba в областта на облачните услуги

LVMH разширява партньорството си с   Alibaba в областта на облачните услуги

Най-големият производител на луксозни стоки в света LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA разширява партньорството си с Alibaba Group Holding, като планира да използва по-активно възможностите на китайския интернет гигант в областта на облачните услуги и изкуствения интелект, както и да увеличи присъствието си в Китай.

„Укрепването на партньорството ни ще ни помогне да ускорим допълнително растежа на нашия многоканален бизнес, да продължим да се възползваме от възможностите на облачните технологии и изкуствения интелект, както и от водещия в света опит на Alibaba в областта на електронната търговия“, се казва в изявление на LVMH.

Стратегическото партньорство на двете компании започна през 2019 г. Понастоящем около 30 марки на LVMH са представени в сегмента Luxury Pavilion на притежаваната от Alibaba платформа за електронна търговия Tmall, включително бижутерийните къщи Chaumet и Tiffany.

Съгласно споразумението между двете компании LVMH ще има достъп до по-широк набор от технологии на Alibaba Cloud, за да оптимизира допълнително своя бизнес и управлението на веригата за доставки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул 
На днешната дата, 18 май. Международен ден на музеите