LVMH разширява партньорството си с Alibaba в областта на облачните услуги

LVMH разширява партньорството си с   Alibaba в областта на облачните услуги

Най-големият производител на луксозни стоки в света LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA разширява партньорството си с Alibaba Group Holding, като планира да използва по-активно възможностите на китайския интернет гигант в областта на облачните услуги и изкуствения интелект, както и да увеличи присъствието си в Китай.

„Укрепването на партньорството ни ще ни помогне да ускорим допълнително растежа на нашия многоканален бизнес, да продължим да се възползваме от възможностите на облачните технологии и изкуствения интелект, както и от водещия в света опит на Alibaba в областта на електронната търговия“, се казва в изявление на LVMH.

Стратегическото партньорство на двете компании започна през 2019 г. Понастоящем около 30 марки на LVMH са представени в сегмента Luxury Pavilion на притежаваната от Alibaba платформа за електронна търговия Tmall, включително бижутерийните къщи Chaumet и Tiffany.

Съгласно споразумението между двете компании LVMH ще има достъп до по-широк набор от технологии на Alibaba Cloud, за да оптимизира допълнително своя бизнес и управлението на веригата за доставки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прост навик, който разделя най-успешните хора от всички останали
Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Босненската прокуратура издаде заповед за арест за президента и премиера на босненската Република Сръбска
Манчестър Юнайтед планира да построи най-великия стадион в света
Бизнес перспективи: Забраната на ЕС за двигателите с вътрешно горене е напът да отиде в историята
САЩ ще представят на Русия предложение за 30-дневно спиране на огъня в Украйна
Бизнесът се обяви против идеите за национализиране на личните партиди от втората пенсия
Mercedes ще разработва интелигентни автомобили с китайската Hesai