M&M'S обяви кампания за свят, в който всеки е уникалeн, ценен и незаменим

M&M'S обяви кампания за свят, в който всеки е уникалeн, ценен и незаменим

M&M'S®, част от портфолиото на Mars, Incorporated, стартира глобална платформа, насочена към укрепване на чувството за принадлежност на десет милиона души по света до 2025 г. Компанията продължава своята мисия за създаване на свят, в който независимо от различията, всеки е уникален и незаменим за общността. Целта е да бъде насърчено възприемането на различията сред хората, независимо от тяхната цвят, раса, култура, етническата принадлежност или общността, в която живеят.

„Многобройни проучвания показват, че желанието ни да бъдем приети е също толкова силно, колкото и желанието да бъдем обичани. Това важи за всички хора, независимо от техните различия. Точно това ни мотивира като компания да бъдем инициатори на положителни промени, да използваме гласа си и да насочим усилията си към създаването на по-добър свят за всички. Това се подкрепя от новата цел на M&M'S – да свързваме хората по света, като им помагаме да видят различията си и ги вдъхновяваме да преодолеят бариерите, които им пречат да се чувстват част от общността“, каза Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars.

M&M'S, която е разпознаваема заради своите цветни герои, е синоним на забавление и разнообразие през всички 80 години на своето съществуване. Стремейки се да продължи това и да подобри насърчаването на приобщаването в света, сега тя има за цел до 2025 г. да обедини всички чрез силата на забавлението и да подобри чувството за принадлежност на 10 милиона души по света.

За тази цел е създаден консултативен съвет M&M'S FUNd , който ще отчита въздействието на марката върху мисията на компанията, ще предлага ресурси, менторство, възможности и финансова подкрепа в сферата на изкуствата и развлеченията, така че хората да усещат принадлежност към отделни групи и общности.

За да изпълни мисията си и да представи свят, в който всеки се чувства приет, M&M'S преминава през някои промени на дизайна и продуктите, както и на външния вид на героите, която ще подчертае значението на себеизразяването и силата на сплотеността. В България кампанията на M&M'S® ще стартира на 29 август.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?