Netflix постави рекорд за стрийминг на мачове по американски футбол на Коледа

Netflix постави рекорд за стрийминг на мачове по американски футбол на Коледа

Повече от 24 милиона потребители са гледали средно два мача по американски футбол, излъчвани в стрийминг услугата Netflix Inc. по време на коледните празници, съобщи компанията, позовавайки се на данни на Nielsen. Това е рекордна аудитория за онлайн предавания на мачове от Националната футболна лига (NFL), пише The New York Times.

Изпълнението на Бионсе на полувремето на мача между „Хюстън Тексанс“ и „Балтимор Рейвънс“ обаче е предизвикало още по-голям интерес сред зрителите – то е гледано от 27 милиона потребители на Netflix. Въпреки новия рекорд, услугите за стрийминг все още не са успели да надминат цифрите на обикновените телевизионни канали по отношение на броя на зрителите на американския футбол. Така миналата Коледа мач по канала CBS е привлякъл повече от 29 милиона зрители, а през ноември тази година трите основни мача на Деня на благодарността са били гледани средно от 34,2 милиона души.

Коледните данни на Netflix обаче все още могат да нараснат поради международната аудитория, резултатите,  за която ще бъдат известни следващата седмица, отбелязва The New York Times.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
През есента на 2026 г. започва строителството на Терминал 3 на Летище „Васил Левски“
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Световната икономика е изправена пред ключов момент, обяви Банката за международни разплащания