Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Олимпиадата ще струва на Delta $100 млн., тъй като пътниците избягват Париж
Delta Air Lines казва, че пътниците избягват града това лято и правят резервации за дестинации другаде, което възлиза на удар от 100 милиона долара за авиокомпанията по време на иначе оживеното лято за пътувания в Европа, каза изпълнителният директор Ед Бастиан, цитиран от CNBC.
Прогнозата за печалбата и приходите на Delta за третото тримесечие не отговаря на очакванията на Уолстрийт, след като авиокомпаниите наводниха пазара с добавени полети. Авиокомпанията повтори перспективите си за цялата година в четвъртък.
„Освен ако не отидат на Олимпийските игри, хората няма да отидат в Париж... много малко са“, каза Бастиан пред CNBC. „Бизнес пътуванията, знаете, друг вид туризъм потенциално отиват другаде.“
Delta има най-много полети от всяка американска авиокомпания до Париж и има съвместно предприятие с Air France. Заедно двете авиокомпании имат приблизително 70% пазарен дял в непрекъснатите услуги между САЩ и Франция, според консултантската фирма ICF.
На 1 юли Air France-KLM, компанията майка на Air France, прогнозира ръст на приходите от цели 180 милиона евро (195,5 милиона долара) през юни до август заради Олимпийските игри.
„Международните пазари показват значително избягване на Париж“, каза компанията. „Пътуването между града и други дестинации също е под обичайната средна стойност за юни-август, тъй като жителите на Франция изглежда отлагат ваканциите си за след Олимпийските игри или обмислят алтернативни планове за пътуване.“
Бастиан каза, че търсенето в Париж след Олимпиадата, която ще продължи от 26 юли до 11 август, вероятно ще бъде силно. „По време на самия период има малко колебание“, каза той.
Air France-KLM имаше подобна прогноза.
Един ясен възпиращ фактор за пътуване до Париж в средата на лятото: цените на хотелските стаи ще скочат до небето.
Фирмата за данни за хотели STR каза, че приходите от налична стая за луксозни хотели в Града на светлината ще скочат с до 45% през юли и август спрямо периода по-рано. Междувременно прогнозира 3% до 5% увеличение на показателя в Лондон и 2% до 4% увеличение в Рим за същите месеци.
Много пътници вече изместват европейските си ваканции извън традиционния летен туристически сезон, каза президентът на Delta, Глен Хауенщайн, по време на разговор за приходите в четвъртък. Това дава шанс на авиокомпаниите да печелят повече приходи извън традиционните пикови сезони.
„Виждаме, че сезонът се удължава като цяла група хора, независимо дали са пенсионери или не, независимо дали са хора с двойни доходи и без деца, които нямат грижи за училище“, каза той. „Всъщност е по-добро време да отидете в Европа през септември и октомври, отколкото потенциално през юли и август, когато времето е толкова горещо и всичко е толкова препълнено.“
Той също така каза, че Delta отбелязва бум в пътуванията до Япония, до голяма степен благодарение на благоприятния обменен курс за туристите от САЩ.
„Когато йената беше 83 [за щатски долар], беше много трудно да си позволим да отидем да видим Япония и всички страхотни неща, които Япония може да предложи. С йените от 160, това е много различен свят за пътниците от САЩ и те изглежда се възползват страхотно от това“, каза Хауенщайн.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.