Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|One Stop Shopping - нов тренд на българския пазар
 
                      Хипермаркетите от веригата „Kaufland България“ се превръщат в мултифункционални търговски центрове
За поредна година „Kaufland България“ е лидер на българския пазар и като такъв очертава тенденции, които да бъдат следвани от целия бранш. През последните години най-голямата търговска верига успешно наложи поредната иновация на пазара с реализацията на стратегията си One Stop Shopping.
Всичко на едно място
По данни на Американската асоциация на ритейлърите над 70% от потребителите предпочитат да пазаруват „всичко на едно място“, защото това им спестява време и пари и им помага да са по-организирани. Проучване, изготвено от Nielsen IQ за българския пазар, потвърждава същия тренд, а вътрешни качествени и количествени проучвания на Kaufland на база поведението на огромната им клиентска база допълнително затвърждават тази теза. Именно този глобален тренд намира израз в One Stop Shopping.
„Чрез нашата концепция ние в „Kaufland България“ се стремим да превърнем хипермаркетите ни в мултифункционални търговски центрове, както и е места за цялостно преживяване. Така клиентите ни могат да намерят под един покрив и на един паркинг широк миск от допълнителни продукти и услуги“, коментира Петър Пекалиев, който оглавява отдел „Централно управление на недвижимостите“. Той допълва, че изборът на конкретните обекти се извършва след обстоен анализ на района около всеки хипермаркет и се подхожда индивидуално при подбора на конретни наематели. „Така печели крайният потребител, но и партньорите на Kaufland, които получават достъп до потенциал ни над 1 млн. клиенти седмично“, допълва Пекалиев.

Над 40 млн. лв. в модернизации
Като лидер на българския пазар, който познава изключително добре клиентите си, Kaufland развива този иновативен тренд в България, за да изпревари нуждите и очакванията. Реализацията на One Stop Shopping стратегията включва както модернизацията на съществуващите обекти и облагородяване на пространствата около тях, така и цялостна концепция при строежа на новите хипермаркети. В последните две години Kaufland инвестира 40 млн. лв. в обновяване на магазините, като до края на годината се планира разширяването на броя наематели в цялата страна.
Над 500 търговски обекта
Към момента на територията на магазините и на паркингите на Kaufland функционират над 500 търговски обекта от над 40 бранша – от aптеки и каси зa плaщaнe нa битoви сметки пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa дoмaшни любимци, дpoгepия, мaгaзини зa обувки и разнообразни мecтa зa xpaнeне. Сред тях има няколко стартъп компании и редица обекти, които отварят нови филиали в различни градове именно заради партньорството си с ритейлъра. Успешната реализация на трансформацията е припозната и от клиентите на Kaufland. Близо 70% от тях посочват като мотив за избора им на хипермаркет възможността лесно да намерят всичко на едно място. 72% (според анализи на „Kaufland България“) от пазаруващите седмичен семеен пазар предпочитат да го съчетават с посещение в аптека, дрогерия или с плащане на комунални услуги.
Високо се цени наличието на детска площадка или друго място за забавление на деца, каквито има в редица магазини от веригата. Решаващи при избора на място за пазаруване са наличието на услуги за цялото семейство, включително дрогерия и зоомагазини.

Петър Пекалиев оглавява „Централно управление на недвижимостите" на Каufаnd Бългapия и ръководи развитието на One Stop Shopping концепцията на веригата. Той отговаря за над 500 обекта от 46 бранша с различни услуги на територията на хипермаркетите в страната, като през последните две години са сключени нови 75 партньорства. Сред значимите проекти са изграждането на първата вертикална площадка в хипермаркет във ВарнаТрошево, въвеждането на Sushi концепцията, първата външна аптека, ритейл парка в град Сандански. Под негово ръководство е и развитието на зоните с наематели в предстоящите нови хипермаркета в кварталите Люлин и Манастирски ливади в София, както и разработването на цялостна концепция найспециалния обект на веригата – ремонтът на „Централни Хали“.
Борис Вълчинов. Текстът е публикуван в брой 9, който се разпространява в дистрибуторската мрежа и може да закупен в приложението ZinZin
Ключови думи
|
|
Законови промени регламентират колективните искове за защита на потребителите
Политика |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Орбан ще се срещне с Тръмп на 7 ноември под натиска на петролните санкции срещу Москва
Свят |Спад на годишната инфлация в еврозоната до 2,1 на сто през октомври
Икономика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
                          
   	                      
   	                     
                          
   	                      
   	                     
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.